IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 16, 2009

Dating2 besttt

ni kesah semlm, tapi sbbkan bz sgt tak sempat nk update. aku ngan kim ni kalo tak de keje luar mmg jarang la saje2 nk kuar lunch kt tempat len selain damas ni..so smlm ade keje kt MBB Bangsar ajak la sekali geng2 Bernas makan kt Station 21.
lama gak tak lepak sama2 kt sana.. Geng Bernas vs Geng Damas

tapi disebabkan ade keje last minit, aku ngan kim gerak lewat sket. so sampai2 tu depa sume da settle makan..tak sempat aku mau snap gambar.
sampai2 jek teros aku oder lecikang yg sejukkkkk sedapp manissss


pastu pegi kt kedai nasi ayam tu tgk2 menu fuhh!! byk tu menu nasi ayam yg berbeza. selalu kalo nasi ayam, nasi ayam je la kan. ni tak, ade nasi ayam berlada, nasi ayam halia, nasi ayam sos tiram & macam2 lg la..
aku oder nasi ayam berlada. kim nasi ayam halia..menarik kan??? so tak la bosan makan nasi ayam yg samaaaaa jek..

so sape2 sekitar Bangsar tu pegi la cuba nasi ayam kt sana..anda sure tak nyesal..rege 1 pinggan cuma RM5 je..tapiii berbaloi :)

ni aku saje nk tempek gambar org kedai station 21 tu. syok btol dia kerek2 ngan geng2 bernas tu..amik ko aku tempek muke ko besar2..


-ade yg pose ke?? sowey la ye kalo korg terliur :p

8 comments:

Atie.Rashid said...

amboi....p mkan sesame lagi...

mummy aryan syamil said...

yang...
glamer abe pki apron tuh yer ekeke

zai@umiaiman said...

aku yg xposa pun terliur.. dua2 nasi ayam tu nmpak amat2 menyelerakan..

mama tisya said...

awat gmbr aku ada gk terselit dkt mamat sengal tu...aduhai lapor wei....dh ler tk bfast td

SyaNa said...

atie~ moh la atie dating2..

shiera~ bior dia..kerek sgt!! sian erryn

zai~ nyum..nyumm mmg shedappp

erryn~ bistu kena la coverline time snap muke dia..kang perasan plak mamat tu..tu yg konon2 amik gambar ko

Anonymous said...

amboi bez kan korang opis dekat2 leh g dating sesama

ratu78 said...

sejak jadi mak buyung ni mmg kerap plak aku dating ngan ko yer syana, tp perut aku lum nampak lagi ni weh..tak menonjol lagi hehehe ni aku tunggu si errynn bawa aku ke damas plak ni :) sebab skrg ni xtvt kuar makan2 ni aku dah leh lalui dah hah....

mamat tu poyo, byk main sungguh smlm ngan geng bernas..mmg nak kena hah....

SyaNa said...

nana~ mmg best opis dekat2 :)

ratu~ jom la dtg damas b4 bulan pose ni..bleh pulun abis2