IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Sunday, January 11, 2009

Aku Sokaa Dia..

video

aku sokaa sgt Mila ni..aku suka dia start dia dlm AF lagik..sbb aku tgk dia sungguh komited..cara dia belajar pastu dia dr org tak kenal sape Mila dlm AF tu smp la dlm tempat top setiap undian..

en somiku tau la aku suke sgt dia ni..smp kan aku nk badan mcm Mila..kekekee

ari tu dia gi lepak mamak kt Kota Damansara..sekali tu sebelah tu meja Mila..dia ngan tak malu nye tegur Mila..dia sanggup tego sbb lagik 2-3 ari tu bday aku..so dia nk wat seprise ler..kekeke ilang macho dia..

so layan la klip ni..

mmg poyos jek laki aku tu..hahahahaa

hamponnnn

6 comments:

Mya said...

wah.. gentlemen nya cocoi... untung ler kamu! hikss...

helena's said...

uhukk,,best gile..dapat ucapan dr artis kesayangan,..kehkehkeh

SyaNa said...

Mya ~ hahaha sgt ler gentle yek..hadiah save bajet namanye tu :p

helena ~ kalo dpt jmp lagik beshhh

~Atie~ said...

syana..........bestnye laki ko.......kalau laki aku jgn hareppppppp......

SyaNa said...

Atie~ aku pn terkujat gak..yo la dia ni bkn jenis poyo2..sekali menjadi poyo utk isteri terchenta..kekeke

zura@iwan said...

amboi...romantiknya hb ko yer..gentleman...hikss..adiah buat wife tcyg..hehe