IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 5, 2010

Tart Nenas Untuk Raya

selamat hari isnin!!!
esk aku last keje, pastu cuti!!!!
saje amik awal 3 hari nk tenangkan jiwa raga
nk lepak2 kt umah sorg2 time syarul gi kelas siang tu

nk gi ronggeng mmg sume org da tak bg da
cesss baru nk tgk Eclipse khamis ni :p

ce korg tgk tart nenas kt bawah ni

sgt comel ok bentuk dia. rasa pun sedap. tak manis sgt
just nice dgn tekak aku
tart ni dibuat oleh kakak sedara syarul
mmg dia bukak order utk raya smp 27/7 ni
sape2 yg minat bleh call dia
Hubungi 013-3256700-mazlina utk sebarang pertanyaan..
harga: RM20 saje (dlm tu ade 50biji ++..ikot penuh bekas) ~ yang ini untuk pengedar

harga biasa: RM25

Lokasi: Gombak
selain tart ade gak dia buat coklat
cth macam ni

cute kan..pastu ade jugak kek
macam2 la..

so kalo nk tgk ape lg dia jual, bleh add dia kt FB : Mazlina Omar


7 comments:

sararisa said...

wah mcm sedap...murah plak tuh!!

syana tuan tanah said...

mmg sedap tak manis sgt
murah kan..gi la order :-)

Nana said...

alamak..terlior aku dah la tgh puasa ni heheh aku nye peberet tart nenas ni tau

mama_umar_maryam said...

aku suke yg cekelat tuh..bkn beskut ye tu? tgh carik idea door gift nih,hmm

~ Sall said...

tat tuk testing ada ka?? nampak gaya mmg sedap n muarah pulak tu.

gee ryder said...

tart tu nmpk cantik jer, dh masak lum? hehe..
harganye ok tp aku xberaya thn ni so xde kuih raya haha

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

ya allahh... gebu btol nengok tart tuh!!

cokelat tu oun sangan berseleraaaa je...

hahah dah macam budak kecik plak aku nih...