IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 17, 2010

Kari Kepala Ikan Merah

korg puasa??? aku alhamdulillah puasa.miss 1st 3 days jek..start sabtu lps aku da puasa..
lega kalo tak jenuh la nk ganti byk2 kan
gamaknye kalo czer darah kering cepat kot kan

ni menu semalam..sonok dapat masak2 mcm dulu
mood rajin pn ade je so tak elok sia2 kan :-)

Kari Kepala Ikan Merah..yg ni aku bleh makan sbb tak letak santan langsung


Ayam Masak Kicap


Aljamdulillah ade jiran bg bubur lambok kg baru
sedapppp


nasib la budak domok ni tido time aku nk masak
tapi ko, malam td tak tido..dok meragam smp kul 5pagi


nasib syarul yg jaga dia..aku mmg da serender tak larat..aku tido smp kul 5pagi pastu bgn sahur
org kata mmg baby dlm pantang meragam lebey..harap2 gitu la sbb next week da abis pantang hopefully Iman ok la
tido ikut time sbb kalo gini gaya nye matik la aku nk bgn pagi gi keje

ape2 pn umi & papa sayang Iman sgt..meragam la camne pn, Iman tetap di hati
hahahhaa

9 comments:

Jiejah @ Iza said...

alololo tidur kerut dahi ker iman?
byk ke fikir tu ekekekke

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. comelnya budak domok ni.... cute.. geram tgk pipi dia.. rasa nak gigit jer

Anonymous said...

sudah besar syamil iman..rambut letak gel ker..mcm cacak2 dlm iklan tv jekk untie tgk..hehe ~ ilia

ayien78 said...

syana ...dak domok ni rambut pacak ekkk???kiut giler babas... eeiii rasa nk geget...

Rajin ko memasak.. ada org nk makan takpela...somi ku dia asyik takmo jek makan masakan aku... dia kata...takyahla masak Yang...kita2 jek yg makan...

abis tu bila lagi aku nk masak huhuhu..aku masak tak sedap kot =P

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhh rambut iman pacak2 ;-)

gee ryder said...

wah dah abih pantang ke ni?
mcm2 dah ko masak yer hehe

sall said...

geramnye....comei sangat2.

ratu said...

hah syana, anak aku masa dlm pantang mak aiii....tiap2 hari dr kul 12mlm sampai 5pagi tak tdo weh, dok meragam, pas pantang....semuanya berjalan lancar, tdo direct sampai ke pagi...lega sungguh :) kalau idak mmg jenuh aku ngan papa dia bersengkang mata nak g keja..hehehehe

Sean Hernandez said...

alololo tidur kerut dahi ker iman? byk ke fikir tu ekekekke