IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 19, 2010

Stroller Oren

ingat tak stroller oren aku tunjuk dulu??
ramai gk yg suke.siap ade yg sms tanya rege lagi :-)

aku kately ni mmg suke kaler oren.rasa stylo jek :p

ni ari tu test suh Iman dok dlm ni.tak pegi mana pn.test dalam umah jek


suke sgt!!! elok2 jek dia dok dlm tu
tak sabar nk gi jalan2 soping bwk Iman pakai stroller :p



aku yg tak kurus lagi..huhu
takpe la..later2 kite pk pasal diet ek
skrg ni malas nk pk ape2..lagi2 nk raya ni kan..kang diet beria time raya pulun makan
hehehe









ari tu time peknen tak sempat nk buat photoshoot kan..ni rasa mcm nk buat photoshoot dgn Iman..1 family la sekali ngan papa Iman

15 comments:

sall said...

Cantiknye stroller oren Iman. Ni boleh pakai sampai umur 5thn kan.

♥cikmOt♥ said...

geramnya...kalu dapat dak iman ni, peluk kuat2 beh ni...hehehe...owh iman, auntie jatuh cinta dah denganmu...hehehe

CikPuanMiera said...

tembamnye iman...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

suka aku tgk gmbr2 nieh ;-)

Iela Fazielah said...

amboi.. comel nyer iman..tembam betul.. sebijik muka papa dia...

Gieyana said...

Dh bersalin dh yer ko Syana..tahniah yer...lama giler x terjah sini...Comeyy anak ko!..=)

Unknown said...

last weekend g prima damansara..dah sampai putrajaya br is cakap....awat kita tak gi tgk bb syana...aah la..

insyallah kalu gi sana lagik this weekend wati calling2

Diarihatiku1976 said...

alah syana .. tak gemuk mana pun.. demi iman kan...

Izza - Jiejah said...

fuhhhhh semangat iman ..dap ni gomol² sampai lunyai hahaha

M@L@ said...

bambam nyer si iman...sama lah color stroller anees dgn iman..
syana ok lah tu x gemok lah sedang2 jer..

Ummi Nuhlan said...

wowee.....beh..beh....smart jer nampak imah dok dlm tu..
hihihi....siapakah yg sms itu..aku kah???eheheheheh
ala syana..mana gemok pon..ok what

Ummi Nuhlan said...

wowee.....beh..beh....smart jer nampak imah dok dlm tu..
hihihi....siapakah yg sms itu..aku kah???eheheheheh
ala syana..mana gemok pon..ok what

Ummi Nuhlan said...

wowee.....beh..beh....smart jer nampak imah dok dlm tu..
hihihi....siapakah yg sms itu..aku kah???eheheheheh
ala syana..mana gemok pon..ok what

sall said...

Sall tag Mama iman. Kalau ada masa buat ye.

http://matahati-aween.blogspot.com/2010/08/contest-saya-dan-baby-oleh-cik-awynn.html

ALoNa CintamaniszLite said...

sayangggg iman, hehe