IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 10, 2014

Detox diet

Huwaaaa... Skrg ni badan aku bagai di pam2
Setahun resign dok rumah naik almost 10kg *amagaiiiidd*

Seram woooo... Hahahaa
Ate time suap Iman, 1 suap utk Iman, 3 suap utk aku..hahaa slow sgt kunyah mamat tu
Jenuh boring tggu dia mkn.. Tu yg xsedar abis mak yg bedal nasik

Hari ni 1st day aku try detox diet ni
Dia kabo buat 1week je.. 3Bln buat la diet ni sekali gitu.. X bleh selalu

Tgk review ada yg turun smp 5kg 1week *wahhhhh*

Dia ada lah jadual dia
1st day mkn buah saja.. 2nd day makan sayur saja
Pastu 3rd day buah + sayur
4th day smp 7th day aku lupa
Hahaha nnt aku tgk buku balik

Hopefully berhasil la.. Gemok nau
Gemok smp aku duduk tgk tv pn penat..hahaa *hover tau*

7 comments:

mama tisya said...

good2...aku kalo buah saje ok..kalo ada sayur cannot...hahaha...tk mkn sayur gtu la

Miss Pija said...

good luck kak! haih..saya pun kena diet ni..tah bila azam tu nak kuat..

Iela Fazielah said...

aah...mcm ila pernah buat dulu... lama xbuat mcm ni....best ooo,,ringan badan pastu

zety said...

Uishhh..meleleh plak nmpk twmbikai merah tuuu..slmt berdetox weh!

PetakBunga said...

tgok org kurus rsa nk kurus jgk.. tp x boleh oh x mkn nasi.

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku cuti belajo ni mmg x diet.. stress belajor wehhh..ha.ha. chaiyokkk jirannn

Myra Jay said...

Penah tengok kt blog puan bee menu2 gini, tapi rasa macam tak terdaya je..