IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 18, 2014

Melawat Muzium Perak

halloooo... ni kesah cuti sekolah ari tu
balik tepeng jarang la aku dpt jejalan 

selalu balik dok umah je
masak, makan, tidooooo

kali ni aku paksa gak syarul bwk Iman gi muzium
sbb kt sana tgh musim panas, dapat masuk econ fuhhhh sorgaaaaa


moh le kite cari econ..hahaa
bukan nk belajar sejarah sgt pun :p

kebetulan anak kakak syarul pn ada kt kg, kite usung semua sekali

fuh panas litlit org kata


ok la muzium ni 
tak besar sgt tp isi dalam dia bleh la nk suh budak2 belajar tgk

anak haiwan2, ada senjata2 lama
iman pn excited gak la

tp biasa la mamat tu mna pernah x excited
excited teruja memanjang
hahaa

besar dah anak teruna aku
dulu abg sedara dia xmo kawan dgn dia pun
sbb dia kecik lagi kan
skrg ni boleh la jadi geng


okey la uols, nak start masak lunch
sat lg anak teruna balik terus nk bukak tudung saji tgk umi masak ape
:-)

4 comments:

Nad MamaZN said...

oo kg syana kt tepeng ke, hehe.. best best :)

AdanyaKauUntukku said...

masa terluang macam ni lah..yang terbaik untuk kite bersama keluarga..
tak kira buat apa2 un...bila bersama keluarga..that's the best ever!!

Iela Fazielah said...

seronok... aah..dah besar si syami...

Nurul Farhana Kasim said...

Rasanya hubby syana kn org tepeng?xsalah hrtu sy penah tya my hubby n dia kenal hubby syana..