IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 29, 2011

Tanpa suami & papa

Aku ngan Iman ni biasa da kena tinggal ngan syarul..
even ari cuti pun selalu jek :(

so au ni kena la berdikari bawak anak berjalan..hahaaa
part berjalan mmg pandai je aku berdikari..
cuba suh buat benda lain..mmg hareeemmmm nak berdikari..hahahaa

kepala ligat la pk mana nk bawak Iman ni..

last2 bawak gi Jusco Wangsa Maju jek :-)



bawak Iman main2 kat sini dengan sepupu dia ADIEF...




muke da mcm kembar plak aku tgk..ahahaaa




Pak Lang & Mak Lang dorg pun ikut sekali...






suke tgk dorg hepi..*tapi yg tua2 ni yg over lebih*




tu yang model terpacak tepi tu MAMA aku ye..


jgn silap ngorat plak..haahaa




lagi bertambah best sbb mama belanja..hahahaa
kalo kuar ngan mama sure dia yg belanja..sbb da tau anak dia sorg ni sengkek semedang


:p



2 comments:

Nana said...

hahaha bagus2 aku suka org pompuan berdikari ni hehee

~diAhOntHeblOg~ said...

nape la xpenah terserempak ngn ko kan..hehe