IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, December 30, 2011

Yik Mun ~ Tanjung Malim

Fuh!!! finally sampai gak aku kedai Yik Mun ni

selalu takat makan Yik Mun kat Damas ni jek

mmg tempat feveret aku la..tp mahal sket situ



balik kampung ari tu, aku pesan kat syarul kite singgah sini ye

sbb selalu balik belah malam..so teros jek jalan xsinggah memana da



ari tu da balik siang sabtu, tu yg gigih turun jalan bawah semata nk makan sini :-)


mula ingat nk tapau jek sbb Iman tido
sekali tu mcm tau2 jek org nak makan..teros dia bangun..heheee



terbaek!!!!!


Kuew Teow goreng ni pun sedappp




aku amik mee wantan sup..

sbb fikirkan anak nak makan..
so xbleh la nk makan yg pedas2 :(



yang best kt Tanjung Malim ni air dia murah2..

kalo kat Yik Mun Plaza Damas ni, 1 gelas jek da 7-8 ringgit..huh!!



6 comments:

PUANSTOBERI said...

Tak penah singgah. Nati nak singgah gak la..

Apa daa org Perak ni kan.. negeri sendiri pun tak abis pegi lagi. HIhi (bercakap utk diri sendiri nih)

Falsya said...

fav jugak..that day after balik dr animun kat penang smpt gak la singgah tg malim makan pau yik mun..mmg pau yg terbaek senatero..wahhhh..

hehehe..

~diAhOntHeblOg~ said...

wah..aku da la fav aku pau!! adoiyaii..jauh nauuu

bada said...

kue tiow dia mmg terbaek yg pernah aku makan..hihi...


pau dia mahai sgt...

mama_umar_maryam said...

wah,pau terbaek nih,xpnh try lg

POSH76 said...

aku dok pi yg kat tanjung malim...tingin nak cari outlet kat damas ni..kat ner yer