IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 21, 2010

Cerita pasal parking fee

nak nangis aku :( huhuhu
naik dr cuti pantang ari tu parking fee ofis aku da mencanak naik
time tu xterasa sgt sbb abis keje kul 4pm.so bayar dlm RM4 gitu

sekali tu smlm 1st keje after beraya masya Allah, aku kena bayar RM12 ok, RM12
tak ke gile tu.dulu 8.30am - 6.00pm hanya RM6.60
ni RM12 gile berganda tu

aku tgh pk camne nk survive ngan gaji aku yg ala2 je ni :(
*harap sgt bos dengar rintihan hati ku*

12 comments:

Unknown said...

sbb tu rmai yg pilih naik lrt kan
kalau ada dkt2 opis
kalau takde.. uuiihhh
kena minta opis support 50% ni
kalau tak mmg sesak la

marinahunny said...

ohhh mahalnye...kat opis saya ni rm5/day pun terasa mahal giler..

banyak untung meniaga parking ni..

SyaNa said...

mmg sgt fening ni..xmampo rasanye ni
huhu
kalo ade public transport mmg aku gigih.ni hareeem xde

SyahNas80 @ Nana said...

cepatnye naik fee tu... ni kat midvalley pun sehari paling banyak pun rm7 tu pun dah kira mahal.. ermm cube try mintak tolong bos bayar separuh ke hehe..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kat sini pun masalah sama kak..aku park jauh sikit kemudian jalan cm tu je caranya

Diarihatiku1976 said...

cari yg bayar bulan le syana

SyaNa said...

bayar bulan sume da full.depa kuarkan sket jek.dulu try gak park kt tepi jalan, pastu menapak naik opis.semedang la kena saman ngan DBKL.mmg xde da paking2 kt area luar ofis ni..kalo sape pernah pegi hartamas shoping complexe tau la kot sini camne

SyaNa said...

da btau bos smlm pasal ni.mintak kad paking bulanan ofis yg depa jarang guna tu.tp dia kabo nnt dia bincang

Anonymous said...

mak aii gile nye mahai parking
aku kt opis wat sementara ni parking free lagi xlama lagi dbkl pacak la meter ni

SyaNa said...

nana, meter dbkl tu xla mahal sgt kan
aku tension jek nk gi keje.lagi2 kalo ujung bulan
huwaaaaa

sall said...

Aku rasa meter kat sana rosak kot.

mama tisya said...

kt opis aku dlu lg mhl sehari dlm puluh2 tp nasibaik bernas byr half2