IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Sunday, September 26, 2010

Open House 2010

fuhh!!! alhamdulillah berjaya jugak buat open house raya 2010
aku ingat bile ade Iman ni mmg xde la nk ajak org dtg makan2
sekali tu "ter"buat jugak :p


plannye nk buat kecik2 jek.just close fren & family
sekali tu "ter"besar plak
kahkahkahhhh


tapi kali ni len sket sbb sume2 buat secara gotong royong
da gaya nk buat kenduri kawen iman plak kan
:p


pagi2 sabtu da start member syarul & jiran dtg tolong
tapi yg datang bukan makcik2 pakcik2 pun
sume pn muda2 belia lagi


siap ade babysitter lagi :-)


ha yang ni la ketua chef..mmg terbaekkk woookkkk


kami wanita2 just potong2 bawang bahan2 jek
lepas tu serender pass kt ketua chef
dia lebih arifffff



Iman molek jek dok dlm rocker dia tu
kalo ade yg mengagah, gelak2 la dia sambil sembang2
TQ la korg sbb sudi tolong ek..kalo tak mau pakinson aku kt situ
gile ko, aku print resepi utk 2kg tulang jek..sekali amik ko smp 7kg
teros gegar jantung aku

kalo sume pn bz dok la diam dia kt situ


yang ni adik ketua chef tu
dia bakal nurse.tapi pandai masak ok
aku plak mcm bengong2 nk potong daun bawang daun sup pn xreti
kekekee *rasa segan2 sbb sume yg dtg terer masak.teros terbodoh sat*


Iman da mandi wangi2 pakai baju raya :-)



Menu
Bihun sup tulang 7kg
Rendang ayam 3 ekor
Lemang 5batang
Nasi impit 7ketol


kaki bakar


Menu bakar2:
Ayam 10 ekor
Kambing 12kg


Maryne datang awaaalll :-)

gara2 takut putus kawan..hahahahaa



blogger salldann.blogspot.com
Tq sudi datang sal :-)






mamamanja & ibudamia pun datang
tq :-)







gile kambing :p


umah kecik xmuat nk sumbat sume dlm umah
nasib la ground floor..bleh menumpang kt tepi2 tangga tu


Iman molek dok dlm tu, tunggu org dtg say hi :-)







Makngah & maklong aku dtg utk majlis penutup
sian hanya dpt ape yg ade jek..




Nasib ade ayam yg tak bakar lagi..kena la bakar sdiri :-)


tapi mmg puas hati, sume food abis.liiciinnnnnnnnnn
yang aku frust kambing tu la.aku mkn sekeping jek..time nk amik lg tu tgk abis da
cisss sume pakat serbu kambing
sori la aku tak dpt jemput ramai.umah kecik kan..tggu la ade rezeki lebih mmg aku pasang khemah panggil sume reader blog ni
insya Allah ade rezeki tahun depan aku buat open house lagi :-)

10 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aminn meriah majlis ko settle sumer makanan .. ramai yg sudi tolong .. bagusnyer ... walau aku tak dpt dtg sebab hubby keje di open house bossnyer .. aku cium bau jer dr sini ;-)

SyaNa said...

diana, tu la nasib dorg nolong.
xpe..aku paham :-)

mama tisya said...

mmg beso ler open house ko...aku demam wei tkleh dtg...kambing sure rmi serbu wei...kekekeke

Diarihatiku1976 said...

meriah majlis ko syana... akak nak pegi tapi tak tahu jalan plak.. lagipun kebetulan masa tu ada 3 open house gakkk..

Anonymous said...

aku mmg nk amek kambeng tu tau tp dah xtau nk isi kat mana hahah
tp ayam tu mmg sedapp gile deah smpai bertambah2 ehehehe
mehun sup terbaekkk!!
iman very2 good boy..diam je dia..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah meriah..bestnya....

mama_umar_maryam said...

meriah2..sori syana xdan nk dtg,penat bebenar dah..insyaAllah next time k

sall said...

KAmbing bakaq tu mmg sedap. Aku dpt mkn seciput je. Mmg xpuas lah mkn. Semuanye sedap2. Tq syana kerana sudi jemput kami sekeluarga.

mya said...

sori babe tak dpt dtg. ada masalah teknikal yg tak dpt dielakkan..

geram jer tgk makanan semua :)

Unknown said...

dok mimpi bihun slurpppppppppppppppp.thanks shana jemput ex-jiran indah condo...