IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, September 24, 2010

Kedai Arab @ Gombak

lama gile rasanye blog ni x story pasal makan2
skrg ni da abis puasa, tuan blog pun da abis pantang
so aktiviti makan2 rasanye bleh la kembali seperti biasa kan :p

smlm kami gi dinner kt kedai arab area greenwood sana
baru aku tau situ ade arab food :-)
tak yah gi jauh2 berjem2 kt Ampang sana kan

after maghrib gerak ke sana dlm keadaan ye tak ye btol ke ade kedai arab kt sana
*aku la ternampak banner tepi jalan*
so main redah jek dgn harapan btol la kt situ

nasiiib baik jumpa.tak susah pn cuma mcm tak logik ade kedai mkn kt situ sbb sgt la sunyi..mmg bukan jalan org lalu lalang

time smp tu pn mmg xde customer kedai tu
so mcm was2 jugak la.tp masuk gak try & error :p

seperti biasa kalo gi kedai arab, jgn lupe oder BARBICAN
:-)


ok ni nama kedai dia.Al-Amin
tp yg jaga bukan org arab pn.org indon kot ke melayu.aku pn xpasti


price rate xla mahal sgt.kalo kt Ampang mmg mahal sket la


shedappp tp aku minum sket jek share ngan mama



tu nampak budak kenit blkg tu..kecoh dok isap tangan berdechup2 bunyi nye


Iman ni bkn isap jari, tp isap tangan..kalo bleh 1 penumbuk tu nk msk dlm mulut
puting abis dicampak tepi

tokma & tokbah



ni nasi mandy kambing
bukan kambing mandi ek :p
portion adelah banyak ok.syarul share ngan babah.nampak jek xmenarik
tapii sedap nasi panjang2 ko


aku ngan mama amik nasi kerabu ayam salai
sedap gak.tp sumpah aku makan 1/2 jek..
ateee org pakai korset skrg.mana bleh pulun byk.teros sendat ko


lg 1 sbb xabis ialah: budak kenit ni ttibe dok eekkk ekkk nak susu
sian anak umi lapar ek :-)

bagus gak iman ekk ekk nk susu, kalo x mmg abis nasi tu aku bedal even da sendat
kata perot elastik, pakai korset pn mampu meregang..kahkahkahhh

8 comments:

Anonymous said...

aku xpenah lg try makan kt kedai2 arab gini
klw nk ikutkan banyak je area2 ampang tu nak2 kt sekolah aku tu tp sebab agk kureng nasi2 briani kan cuma tu la aku mcm berkenan tgk air dia tu

Diarihatiku1976 said...

bila lah akak nak nyusukan anak plak yekkk

mama_umar_maryam said...

kt area umah aku ni kafe baghdad name die,set2 arab ni lah..aritu penah try mkn tp nnt nk snap gamba plak

sall said...

waaaa.....ni kena cuba makanan arab. mcm sedap je kan.....

mama tisya said...

ada lalu kt greenwood tp tk perasan

mama tisya said...

best

Unknown said...

RESTORAN NASI ARAB AL AMIN FOOD CORNER ( AFC ). WAKTU OPERASI ISNIN - KHAMIS 12TGH - 7MLM sahaja. HARI JUMAAT TUTUP SEMENTARA ,WAKTU SOLAT JUMAAT, buka semulA selepas solat jumaat . JUMAAT & SABTU berMULA PUKUL 12TGH - 9 MLM sahaja. HARAP MAKLUM. Untuk membuat tempahan meja @ bungkus @ katering ,sila hubungi / whattssap no ini 011-63327027 AFC @ 019- 3211911 Pn. Hasnah.

Unknown said...

RESTORAN NASI ARAB AL AMIN FOOD CORNER ( AFC ). WAKTU OPERASI ISNIN - KHAMIS 12TGH - 7MLM sahaja. HARI JUMAAT TUTUP SEMENTARA ,WAKTU SOLAT JUMAAT, buka semulA selepas solat jumaat . JUMAAT & SABTU berMULA PUKUL 12TGH - 9 MLM sahaja. HARAP MAKLUM. Untuk membuat tempahan meja @ bungkus @ katering ,sila hubungi / whattssap no ini 011-63327027 AFC @ 019- 3211911 Pn. Hasnah.