IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 20, 2010

Gambar Raya

Selamat Hari RAya!!!!
korg da ade mood nak keje?? camne ni aku takde mood lg ni
:p
huwaaaaa tp keje berlambak :(

ok la meh la aku tunjuk gambar raya 2010
excited sket sbb Iman da ade kan
so teruja lebih (aku ni mmg jenis asyik teruja)

Raya pertama kt umah mama (Gombak)






Raya Ke2 still kat KL










Raya ke3 berada di Taiping tp boleh gambar langsung xamik :(

Raya ke4 da ade kat Kedah

Raya Ke5 still kat Kedah


Iman molek jek dok dlm carseat dia..asyik la tido kejenye
ateeee nama pn baby kan :)
time ni dari kedah menuju ke Penang



Ni time kenduri umah noni raya ke6


kat umah ILIA jugak kt Tepeng
aku ni still xreti nk dulung Iman
macam nk terlucut jek iman tu kan



ni Raya ke 9 kt rumah EJAM kt gombak


Raya ke10 kat rumah partner syarul (EL) = Saujana Utama


mana tau ade rezeki & jodoh dari partner bisnes teros jadi BESAN ke kan
senang cerita kan xyah cr jauh2 haahhaaa
Alisya & Iman (dua2 demok)


aku suke tema2 kaler ni..mmg dr ber2 ngan syarul lagi aku suke pakai baju matching2 kaler
so da ade anak ni harus teroskan usaha matching2 tu
tp jenuh gak tu nk mencari
skrg ni agak kebizian, so tak sempat nk cerita panjang mcm dulu2
rindu gak nk bebel2 kt blog ni
next entry nnt aku try bebel2 ye korg
:)

10 comments:

mama tisya said...

bj bertema mmg cun nk2 ada ank ni lg meriah ye kn...lena iman tdo atas nursing pillow

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Raya sakan iman...

SyaNa said...

erryn~ mmg meriah ko..dia tu kalo tido mmg xsedar ape da

mrs K~ hehee mmg sakan weyyy aku pun sakan gak
mokeke

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhhhhh spjg raya sedondon kaler ;-)

Anonymous said...

iman xde bh melayu ek hehehe..
mesti banyak dpt duit raya kan...heee

cik helena said...

kakak rindu!

SyaNa said...

diana, harus sedondon

nana, sian plak aku nk pakaikan..panas kot bj melayu tu
xpe la next yr bleh jalan, br pakai

cik hel, meh la raya umah

ratu said...

wei, iman dah pakai jeans tu hah...tomei je, aku pun pakaikan jeans gak kat danish, tp asyik terlondeh je sebab jeans tu besar dr dia hehehehe...

mmg jenuh nak cari kaler mathcing anak beranak ni, tp tetap diusahakan gak...

sall said...

Alisya & Iman borakkan apa ek??

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????