IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 4, 2012

Aku da 31 tahun :-)

Morning!!!!
aku da 31 tahun!!!! yepiieeeee ;p

hahhaaa bukan ari ni bday aku..bday aku 2 January (Isnin) ari tu
kawan2 FB mmg ade yg da wish..tq korang..lebiu...

ni ape kes baru nk update kt blog???
hahhaaa gamaknye xdapat terima hakikat diri da tua kot....

everytime org celebrate new year, aku plak dok la debar2 sbb umur dan2 tu gak la bertambah kan...
tak kasi can langsung..selang sehari new year teros jadi tua..hahahaa

ape ade pada umur ;p
yang penting hati tetap muda yo!!!! hahahaa

Hadiah dari suami:
- perfume idaman hati..dok berangan dari tahun 2010
nasib dapat gak kan..hahaha

- pakej trip gi Padang, Indonesia (Hujung bulan ni)
yang trip ni aku gi sorang, ikut rombongan makngah aku..
ye yee....dapat rest & jalan sorang2..hahaaha *tak memasal angau kat laki & anak nnt*

Hadiah dari ahli keluarga:
- mereka akan isi tabung perbelanjaan gi Padang, Indonesia
bleh soping...bleh makan puas2..hahaha

Azam untuk umur 31 tahun:
- nak jadi wanita solehah yang sempurna di mata suami & Allah -insya Allah-


*bersyukur masih hidup sihat di bumi Allah*


17 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

amin..amin... heppi bestday sekali lagie .. wah dasat hadiah bestday .. trip ke luar negara ;-)

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hepy belated besday!!

n hepy ho ho holiday!

♥cikmOt♥ said...

weiii cepatnya ko masuk 31 tahun...aku baru me rangkak lagi ni...niweii pi besday ye kakak...lalala

Anonymous said...

haa..nk mrh la ni..aku xtau..hahaha...
HAPPY BIRTHDAY BEB!!!! Aku 1st..pasni senang la aku igt ko..lepas aku ngko.. :P

watyz said...

happy birthday syana!!! semoga berbahagia selalu... :)

myaishahhafiz said...

happy b.day, semoga panjang umoq & dimurahkan rezeki aminnnn

Nor Suhada said...

happy birthday kak syana....semoga bahagia selalu...amin

AdanyaKauUntukku said...

happy birthday Syana
wahhhhhhhhhhhhh gi jalan2 padang
akak ada family yang buat trip ke sana dengan pakej berbaloi
tapi sampai la ni tak pegi gak..huhuhu

qemaishak said...

happy Birthday kak..moga bahagia sokmo & maintain muda gitu hehe...

Unknown said...

Happy belated birthday.....semoga bahagia dunia & akhirat & tercapai segala impian insyallah amin....bessnyer hadiah2 tu enjoy ur trip yer

Falsya said...

happy belated birthday syana..wahh,dekat2 ngan diah laaa..hehe..

Mya said...

happy birthday babe!

Pinkjambu said...

happy birthday syana, semoga panjang umur dan murah rezeki dan berbahagia selalu!!

adarnadzmie said...

selamat hari lahir yg ke 31thn...

Iela Fazielah said...

hepi belated bday.... bestnyer dpt hadiah memacam.... paling best tabung ke indon tu...puas soping nnt

Anonymous said...

Hepi beday aku ni bkl xleh terima hakikat nk tinggalkan zaman 20 an thn ni last huwaa eh selang sari je ngan bday deah

Ayu said...

Happy belated Bufday, Syana...moga tahun 2012 ni menjanjikan seribu kebahagiasn buat syana sekeluarga...insyaallah.