IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 21, 2012

Dari Puncak Alam ke Kuala Lumpur di malam minggu

hahahaa tajuk terhape..
sejak dok PA ni kan, jarang la pegi tgh2 bandar KL tu kalo bukan hari koje
rse jauh berdengung jek

tapi malam minggu hari tu lepas maghrib, syarul tanya xmo bwk iman jejalan ke??
mula ingat nk bwk gi airport subang..saje nk bwk iman tgk kapal terbang
ooo kenit tu da kenal aeroplane..pantang nampak kt langit siap bye2 lagi

last2 xjadi, sbb omaknye nak pegi tgk lampu kt bandar KL..hahahaa
kampung sungguh maknye tu kan :p

da masuk tgk lampu, nak makan durian plak maknye tu..hahahaa
pegi la ke Chowkit sana...

kenit ni baru bangun tido..dr PA smp KL dia tido...
elok2 sampai kedai durian, teros bangun..power hidungmu nak...

lama xmakan durian kt sini...

mmg setia kami kt kedai ni..
asal nk mkn durian best mmg cari sini la..makan kt situ, xmo bwk balik..
kete busuk nanti....

kenit ni pun suke durian...
harap2 xdemam la..byk gak dia makan...

aku paksa dia abiskan air tu...bior kuar durian tu time membuang nnt



da lepas makan durian, maknye nak makan cucuk2 tepi jalan tu plak

hahahaa over tau maknye tu


maka pegi la kt area Pertama sana...
makan tepi jalan tgh2 mlam buta...


kenit tu, sonok la berlari2 riang ria....

maknye sebok makan, da dpt perot elastik ni mmg heaven la

makan xkenyang2..hahahaa



da abis makan sume, kami pun pulang.....


ingat nk singgah umah mama kt gombak..tp time tu pn da lewat sgt2...
Jumaat ni nk tido umah mama..lama ok xjumpa org kampung gombak..hehehee




5 comments:

Iela Fazielah said...

bestnyer!!!!

POSH76 said...

shedapnyer pekena derian

Afne said...

isshhh geram aku tgk durian yg gebu tu!

qemaishak said...

ni penuhi agenda maknya iman ni kak hihi..musim durian lagi ek sekarang..terliur tgk isi kuning & gebu tuh:)

ALoNa CintamaniszLite said...

iman mmg jenjalan...tp omaknya jenjalan cari makan, ngee