IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, February 22, 2012

Kelas Mekap bersama Avon

kelas ko maria...gi kelas mekap..kuikuiiii

makmok la ni call aku tny mau join ke idok...katanye free, harus la pegi kan..
Anjuran AVON dekat Space U8 Mall Shah Alam...
ni mall baru ni..aku pn 1st time pegi..


kelas ni untuk basic mekap jek..

aku ingat ade la shading2 ke kan..shading tu perlu untuk buat hidung mancung..hahhaaa

tak sempat2 lagi nk belajar shading..next month ade kot belajar shading


aku pegi ber4..bersama Syakirin, Shera & Wanny

anak menantu makmok bersama adik shera...

kitorg special..datang lambat teros dpt dok depan sekali :p



ni la cikgu hari itu..Reen nama dia..

muda lagi adik ni...


kelas ni free, tapi kena bawak mekap sdiri ye..

so aku pn korek2 la mekap ape aku ade...



selepas da sapu foundation bagai...


setelah siap mekap...hahaaa da katanye basic, maka xde la beza sgt ye dok???



ramai gak yg join...meriah!!!!


kelas ni kul 2-5pm

lepas habis, teros laju2 kuar sbb aku tinggalkan Iman dengan makmok kt bawah nun


aku saje2 jek attend kelas mekap ni...aku ni mekap ikut mood..

kalo rasa nk melawa, mmg beria la aku tenyeh..

kalo malas, pakai bedak udah :p


syarul pn xgemor aku mekap beria..dia suke aku natural beauty...

masalahnye, kalo natural, bkn beauty, tapi pucat lesi..hahaaa

so kena mekap lite2 ye...



pernah dtg Space U8 Mall Shah Alam???

nanti aku cerita pasal tu ye...


11 comments:

Unknown said...

bess joint event mekap camni....kepuasan....tak perlu nak mekap tebal2 janji calit sikit2 pun santek...ko mmg natural beauty la beb

AdanyaKauUntukku said...

bestnya Syana
heheh..akak nanti dok cadang2 ngan ita nak jadi model dia masa dia gi kelas mekap..so boleh lah akak timba ilmu gak

Shinnaz Ahmad Rasid said...

bestnya!!!!

qemaishak said...

xpernah join event makeup ni kak..best juga kan walau jarang makeup janji kita tahu cara, jgn makeup cam opera cina pulak dah la hehe

Anonymous said...

ala tomey2!! ko sepak je pipi ko..kompen natural beauty..kepink2an..ekekekeke...
gurau yob!

ALoNa CintamaniszLite said...

bwk mekap jenama lain pun dorang tak kisah, ye..syana?? hehe..camtu oklah..takde syarat2 tertentu, kan..

Falsya said...

kelas ko jah..boleh la makeup aku pasnie..hehe..

mama_umar_maryam said...

nk tau 1 rahsie x syana? mase aku blja dulu , aku ade full set mekap , tp bkn utk aku, aku mekap2 orang,kwn aku utk konvo & dinner, rm30 je sorg aku caj,hahahah

Iela Fazielah said...

betulla..kalau xmakeup nampak pucat lesi...tp kira ok la... masuk bengkel basic...

watyz said...

kelas ko maria! kelas make up gitu! hahaha

Anonymous said...

korang special sebab shera kan pelakon xkan nk kasi dok bakang2 hehee