IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 23, 2012

Space U8 Mall Shah Alam

sape pernah dtg Space U8 Malwah!!! soping mall baru ok..
dekat area TTDI shah alam sana..ntah kt celah mana
aku org yg tunjuk jalan..aku pusing2 stereng, sekali tau sampai sudah..hehee

ni gambar lepas pegi kelas mekap tadi tu..
ni posing2 kt kedai Makmok aku..
yup dia bukak gerai jualan kt flea market tu...
ade buku2 terpakai..harga sume berbaloi2...jugak ade kain betol2 terbang khas dari jepun sana
sapa nak pegi gerai makmok aku, boleh dtg start ari Jumaat smp ahad..

budak ini dijaga oleh makmok & pak mok time aku gedik2 dlm kelas mekap...

nasib dia tak nangis beria..kalo x rosak plan aku..

makmok siap beli toys plak untuk iman..
tq tok mok...



aku suke suasana kt sini..

kawasan lapang..so budak2 bebas berlari riang ria...
tapi kedai xbanyak bukak lagi...mall baru kan

tp wayang ade tau MBO


ni gerai makmok...

ade rezeki bleh jumpa Zahiril Adzim..kot ade yg tanya sape ZA ni..

sila2 la gugel ek..hahahaa kang kata artis glemer, org kata aku syok sdiri puji sepupu kan..


Iman berkenan sgt dgn taik lalat BOB tu..

abis dia korek2..

pssttt Bob..ade bakat da ha...bleh la planning2 ek..heheee



kan aku cakap..iman suke taik lalat tu

langsung xhirau aku panggil..hahahaa


nak tau lebih pasal Space U8 ni boleh klik sini: http://www.spaceu8.com.my/





11 comments:

Izza - Jiejah said...

aku baru pergi sekali mas karnival upin ipin dec last year hahaha
masa tu lg lenggang , skrg nmpk mcm ada la jugak kemajuan ..leh la redah weekend ni .

adyna AB said...

sama la ngan jiejah shana aku p masa upin ipin jemput jamuan hari raya thn lepas..mmg luas mesra alam mall ^_^ masa tue ape pun tak de lagi.. bila nak p lagi tak tau la

Gieyana said...

Mmg betul ah Iman suka tahi lalat ZA tue..ekekeke

watyz said...

ko kasik la iman tu tahi lalat buatan 1. hehehe

Unknown said...

dah lama tak tengok siapa ke nama dia ni berlakon...comel jer siiman tu

Anonymous said...

hahaha...main taik lalat lak si iman..

Anonymous said...

hahha amek berkat si ZA

SURIA AMANDA said...

Kim salam kat ZA eh..wife dia pun comey...

finizaini said...

laaa..mak mok awk ke..msa karnival upin ipin tu kami niaga sma2..mmg frendly mak mok awk nih...

mama_umar_maryam said...

iman kemain main taik lalat pakcik hero juvana die,hehehe..aku klu nk g sini men psing2 stereng je konfem x smpi2!hahaha

Afne said...

iman, auntie pn ada taik lalat juga hehe