IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, February 15, 2012

Koleksi Novel

wahh sume org pun rancak update pasal novel kan...
aku pn nak jugak menciwi..heheee aku pn baca ok novel

tapi aku xbleh abiskan 1 novel ni dlm masa yg singkat
kadang tu 1 novel sebulan kot baru abis...

ate, laki mak tu bkn bleh tgk isteri riang ria baca novel..lagi2 da ade anak ni
dulu xde anak pn, jangan la baca novel depan dia..cukup xgemor dia..

dia lagi suke aku gi soping dari baca novel..hahaaa *tipu*

ok ni koleksi terbaru
hanya 2 yg bawah tu jek yg da abis baca..
Cantik itu Luka ngan Uda & Dara blom bukak plastik lagi...
siri Shopaholic tu mmg da banyak da aku beli
aku suke Sophie Kinsella pny novel..

lagi yang baru beli & da abis baca, novel MAID ni
aku baca pkul 3 pagi smp la subuh..kasi settle
hahahaa sbb time tu syarul mmg tgh tido..time tu je la aku bleh tekun
*org bangun tgh malam baca al-quran, aku baca novel*


zaman skolah, belajar dulu, sume novel pun pinjam orang kan
aku ingat lagi 1st novel aku beli duit sdiri..
ade sampai skrg ni..cuma lupa aku letak almari mana
hehehe
PILOT CAFE

sangat best cerita ni...aku repeat banyak kali la...


selain Sophie aku suke gak Cecelia Ahern pny novel
antara yg aku suke :-)


aku ni jenis xde tempat khas utk novel..

aku main letak jek mana dan...mcm buku2 ni aku lupa aku letak almari laci mana...

nnt nak kena cari susun elok2...

sbb banyak gak aku rse koleksi aku


sape yg blom baca Sophie & Cecelia pny novel, try beli 1

mmg best sangat...



aku beli novel omputih ni kalo ade diskaun jek

sbb harga melampau mahal..mmg sume RM30 ke atas

bile ade sales tu mmg aku rembat..

kadang tu aku pinjam kak Phira pny..kitorg tukar2 novel..


pasal novel ni kan, 1 yang aku belajar...kadang tu ade org yg sayang sgt novel dia, sampai berat ati nk kasi org pinjam

aku tak tau la dia syg ke kedekut kan..hahahaa

mmg dr zaman skolah, da ramai aku jumpa org camni...


so mmg skrg da tua ni, mmg aku elak la mintak kt org nk pinjam novel

sbb aku takut org tu berat ati, kang serba salah plak dia kan

so aku salute la sape2 yg baik ati bg aku pinjam novel..



*Ombak Rindu aku pinjam org punye..org tu la baik hati, dia ckp xyah beli,pinjam dia pny- 1st time jumpa org gini*



13 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak kalau tempat kawan akak yang membeli novel
mmg ada lah niat nak beli sama

tapi persoalannya
rajinkan a.k.u??

langsong tgk je tajuk2 novel tu

mama tisya said...

aku tk pernh bli tp suka pinjam..hehehe...dlu2 b4 kawin slalu la bc novel..aku pinjam dr bff saper lg RATU-julia la...hehehe

♥cikmOt♥ said...

hehehe...so far aku lum baca lagi novel omputih...takut aku salah pahaman jek...hehehe

qemaishak said...

Dulu minat gila baca novel rela simpan dt belanja sekolah nak beli novel, baca sampai malam nak kasi habis gak..sekarang ni jarang2 dapat baca, pantang letak kepala lena dah hehe

adarnadzmie said...

syokkkan layan novel2 gini...akak wajib nangis tau klu baca novel cinta n mcm ni...

sara82 said...

saya salah seorg yg 'berat hati' nak kasi pinjam...wakakaka sayang ooo..nak2 kalau tukang pinjam tu jenis tak cermat... takut sangat kalau dapat balik novel tu ada kesan lipat,apa guna ada penanda buku kan??huhuhu... byw,pilot cafe mmg best..dah baca sambungan dia?? hehehehe...

Pinkjambu said...

aku tak kesah nak kasik org pinjam, tapi selalunya org akan buat2 lupa untuk pulang semula, lagenda budak setan dh 2 kali beli, kojaq betoi, ada 1 buku tuh ahadiat akasha jv dgn sape penulis yg dh ninggai tuh,pon ilang gak, mana nk cekau dh buku tuh, xkuor, cinta pertama tulisan sape ntah pon ilang gak, hangen tol mak jemah!! kekeke.. tp dh tua2 nih ade gak kwn2 sorang dua yg pinjam, molek pulang balik, xkesan lipatan dan lain.. klo cmtu aku senang hati nak kasik pinjam.. kekekeke

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

nak pinjam novel aku pun boleh .. tp kita tukar2 sama2 novel lain ko ada .. baru best nak???

:: Riri-Fatieha ::~ said...

Cecelia Ahern memang best. Dah baca 3 novel beliau. Where rainbows end, thanks for the memories and yg terkini PS, I Love You. Now tengah habiskan PS ILU n nak beli Sophie punye novel pulaks. Tak gemar sngt baca novel melayu bukan sebab English A+++ tp sbb mesti tangkap nangis dan selalu bayangkan "mesti best dpt bf/suami mcm dlm novel tu" hik hik hik

:: Riri-Fatieha ::~ said...

Cecelia Ahern memang best. Dah baca 3 novel beliau. Where rainbows end, thanks for the memories and yg terkini PS, I Love You. Now tengah habiskan PS ILU n nak beli Sophie punye novel pulaks. Tak gemar sngt baca novel melayu bukan sebab English A+++ tp sbb mesti tangkap nangis dan selalu bayangkan "mesti best dpt bf/suami mcm dlm novel tu" hik hik hik

watyz said...

maid tu dh btk kali baca. bicara hati aku bli yg baru sbb lama x tau mana. Pilot Cafe masih dlm carian. nak kumpul balik novel2 lama sbb aku rasa lagik best novel yg lama. yg aku nye dulu dh ilang sbb pindah rumah byk kali... huhuhhu

watyz said...

eh pilot cafe tu ade smbgan la. ko tau x???

#Anis Nabilah# said...

nak tanye nie mcm mane ek nk beli buku sophie kinsella toe ? dah lame saye cari buku tue