IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 24, 2009

Result PMR

baru lepas call Mai
result PMR kuar ari ni..alhamdulillah Mai dapat 7A 1B (B tu KH)
tahniah Mai..bangga akak ade adik yg pandai mcm Mai :)

tp siyes dlm 5 beradik ni, Mai la paling terer..UPSR pn dia sume A
harap Mai kekal kan prestasi camni ye smp bile2
dan akak doakan Mai dpt MRSM tu..

love u :)

*lepas ni konpem takde sape nk bebel2 kt Mai kalo awk dok ngadap laptop tgk cite Korea tu dr pagi smp ke malam..

9 comments:

M@L@ said...

taniah kat adik syana si Mai..moga dpt masok MRSM....good luck yeh bebey...

ppb_ppkp said...

tahniah...
aku dulu dapat 4A 4b JA..budak2 lani smua cerdik2..
tahniah..smoga dapat MRSM..n SPM berjaya dapat semua A

PHiRa said...

tulah...aku pun ckp kat abg rizman pasni takleh la nak bising kalau dia dok tgk cite korea dgn asyik tidoqqq je...tp SPM tak sama macam PMR...

cintaKusayangMu said...

wah..pandainye..insyaAllah dpt msuk mrsm...aritu dh isi kn borg mrsm ms borg tu kuar....

Nana said...

congrats mai aku ada adik amik pmr gak malas nk call umah tanya dia dapat bape heheh

rasp said...

congrats to ur sis!
dorang nie mmg camtu...
kkdg kita yg riso je tgk..
dorang rilek je kan...
tup tup score *ihiks*

helena's said...

terernye..nanti ckp kat mai kte ckp tahniah yeh! kem salam kat dia...hehe

CINTAMANISZ Lite said...

tahniah utk mai...

akak takde sape amek result pmr tahun ni. Adik-badik sendiri ke..ipar ke takde, anak sedara pun takde apatah lagi anak sendiri pasal dorang lom sampai tahap tu lagik, hehe..

zazaez said...

Syana! Say congrats to Mai! Power2..