IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 29, 2009

Sampai hati dia..huhu

sedeyyy ni :(
sampai hati syarul nk tinggalkan aku
huhu tak patut tau

korg tgk gambar pasport neh


aku rse mcm nk bakar jek pasport dia yg baru dpt ni
kejam kah aiii???

dia lg kijam ok..mau tinggalkan aku kesorg bulan 1 ni..
dia mau pegi merantau katanye..mencari ilham..yeahh ilham la sgt kan

sedeyy..sbb kena tido sorg..sob..sob (selalu pn tido sorg sbb dia suke lepak mamak malam2 + dok ngadap game smp subuh..haaishhh)
kang aku lenguh kaki sape nk picit?? sape nk layan tekak ngade2 aku neh??

why now?? nape tak tahun lepas?? nape tak 3 tahun lepas kot ye pn nk merantau??

tapi tak peee..janji dia bahagia :) aku pun bahagia (positip..positip..)

*agak2 kan kalo aku sorok pasport dia tu, dia syak aku tak?? :p

12 comments:

ezzati said...

x syak punyeee...senyap2 arrr..haha

Diarihatiku1976 said...

nak kemana tu... ko tgh ngandung kok masa nilah nak merantau...

JiEjAh_DeEn said...

eeerkkkkkk nangessssssssss!!!!

ko teriak la kat syarul
'jangan tinggal daku' hehehehe

helena's said...

sape lagi dia nak syak?hahaaha

Nana said...

dah sah2 ko ngan dia je dlm umah tu.tp bole jadi juga tikus yg sorok hehe...
nk kemana syarul tu

Manjakusayang said...

hehehe... siannya... apa lagi...anguk kain baju balik rumah mama... Pasti mama mu itu faham selera anak kesayangan dia sekarang nie!

Ke mana lah en. Syarul tu nak bawa diri! Ni nak kena rotan nie... hehehehe

mya said...

follow la dia weyyy

cintaKusayangMu said...

k.syana...nape xikut??xleh ek??ader larangan bawa org umah ke??mmg xaci...

watie said...

da tu akak dok sowg kt umah ke nnt??

sara said...

die nak gi mane tu kak?
ala..gi wat pasport jugak la..
ikut senyap2..bole gitu??heheheheh

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

Dewi Kirana said...

Obat Aborsi
Pil Aborsi
Obat Penggugur Kandungan
Obat Telat Bulan
Obat Telat Haid