IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 29, 2009

Terima kasih Allah

Syukurrrr kepada nikmat Allah..
syukur sbb dapat makan :)

syukur jugak sbb ade suami yg tolong masak bile aku tak larat plus MALAS :p
ye korg la ni aku jadi pemalas sungguh..kalo dtg malas, aku buat la muke sakit..hahahhaa
konpem syarul caye aku tgh tak larat sgt (jgn btau dia)

meh aku tunjuk ape yg dia bg aku mkn :)
mana larat kan nk makan kedai hari2..aku pn tak lalu nk mkn kedai je..

so jadi la even ikan bilis goreng + kicap + nasi panas
oh yg ni mmg best..


ni malam td..tgh2 tgk tv ketang ketung dia kt dapur..berasap 1 dapur korg..
rupenye tgh masak sardin utk di makan bersama roti yang expired ari ni

jadi la kan..bukan aku mintak dia msk nasi beriani ke kan..
nasi panas + kicap pun aku telan :p

8 comments:

rasp said...

syukur alhamdulillah sis...
tak kisah le dia masak sardin je ke, apa2 pun lah...
asalkan dpt kita makan dah bersyukur sesgt kan sis...

helena's said...

kalo org kte syg,,masak ape pun sedap kan..sayangnyeee!hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

alhamdulillah, tuhan suka org yg bersyukur....syana dah ade isi yerr, kalau betul, syukur alhamdulillah....

puan.farah. said...

huhuhu..best nya suami masakkan..

Nana said...

bruntung ko syarul tlg masakkan.aku xkesempatan nk suruh hehe aku sendiri pon jarang msk utk dia.dah tu asal dia blk je merayap mana ada ms nk masak

ratu78 said...

mmg beruntung dpt hubby yg leh masak kan untuk kita ni hehehehe....aku lagi malas dr ko shaha weh....tak pernah lagi aku masak kat hubby aku, asyik dia je masak dah nak masuk 2tahun aku kawin hahahaha...teruk tul kan, asal aku masuk dapur jer, dia suh aku kuar...so aku ikut je lah ckp dia....

Nana said...

tgk en3 ni tiba2 aku rasa nk makin sandwich sadin la hah bole?

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????