IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, February 24, 2010

Baby

Baby gerak dengan aktif ari ni
rasa geli2 jek perot aku

ok.sekian :)

14 comments:

mAr@ZiEy said...

Ala...nak gak rase...

Syana..ko rase geli cam org geletek ek..ke ko rase geli lain macam..aku ni seriau ckt tang baby gerak dlm perut ni..hehehe

helena's said...

cane rase dia..geli cane?

waaa bestnye!!hish hish!

Nana said...

hehe sangat bez tau

Diarihatiku1976 said...

waduh.. teruja akak ... perut akak ada gak gerak-gerak.. tapi time nak berak.. wakakak.. gurau je...

rasp said...

oooo i loike tat feeling...
rindu plak nak rasa gitu hehehehe

SyaNa said...

mar~ tak la rse cam org geletek..mau aku gelak guling2 kalo rse gitu..kekee
rse mcm tik,tik,tik dia korek2 perot aku..hahhaaa

hel~ amboii adikk ko part2 geli suke ek..moekkee

nana~ best kan..ari ni paling kuat aku rse ni

ratu78 said...

best kan bila bby gerak2....wat kita senyum & gelak jer...aku rindu time tu weh...

SyaNa said...

kak ina~ sama la kak..mula sye ingat sbb sakit perot..lama2 tu makin kuat rse geli2 dia gerak..hahhaaa

rasp~ best kan sis..

SyaNa said...

ratu~ dr td aku senyum..pastu kalo ligat dia gerak mcm nk tergelak aku..kemain hepi dia ari ni
cukup makan kot

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

tue abru intro jer .. nanti dah 6 mths ke atas .. rasa dia tendang ... mengeras .. .. lagi comei bila baby tue sedu@hiccup .. nmpk real kt perut ;-)

Manjakusayang said...

iyer tunggu 6 bulan ke atas... Sekarang nie dia masih berenang2 kesukaan :) (eh...iyer ker?) hahahah... Nanti dia dah besar sikit lagi... time tu... adoi...sakit pinggang, adoi... sakit belakang dia tendang2 dengan tangan dan kakinya :) Sabar yer...

Tp, kan...saat2 seperti ini memang saat yang tak dapat dilupakan... teringin nak merasa lagi... :)

~sall said...

mcm mamanye juge aktif di luar. tu baru intro je. lps ni mesti baby menendang....best2 pengalaman baru..

fabulous.farah said...

huhuhu..best nye~

Afne said...

seronok kan syana.. afne jd rindu dgn saat2 itu!

pasni bersiap sendia yea.. bkn takat geli je mau baby buat drift siap silat gayung segala hahaha