IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 17, 2012

Aktiviti kat Port Dickson

Ape la sgt bleh buat kt PD ni..balik2 mandi manda kan
pastu boring mandi manda, makan2 plak..mmg menggemokkan

bapaknye saje amik resort PD ni sbb nk bwk anak teruna mandi pool
lagi pun, bercuti kt PD ni menjimatkan..
resort plak jenis ade dapur..mmg aku usung brg2 masak :-)

tu pelampung jenis baju tu baru beli..
maknye mmg over :p

iman ni mmg suuukeeee air..
kalo dlm bilik air tu, aiyooo excited main shower..
ok la dia tak takut msk pool ..takde la nangis2 ke..

hepi kan bile tgk anak hepi
hilang penat2 lelah2 sume...

aku mmg pasang angan2 nk anta iman belajar renang
sbb mak pak tak reti berenang, so biar la anak pandai kan
mak pak nk belajar, mcm tidak la kot..



sangat2 damai :-)





layan main kt playground plak





balik mandi manda, aku laju2 masak

bapak mithali...

elok je dia duduk gitu..
ce kalo aku yg suap..huh xdenye dia elok diam gitu...

aloloooo sepet2 mata...



rezeki kami..

penjaga resort tu bg..sedap bangat!!




ok ni dapur dia...
so senang la masak2 kt sini..jimaaattt duit

mmg kami pegi PD makan kt kedai cowboy tu je..pastu yg lain2 masak jek


luas kan :-)

puas la iman lari2 dalam tu


bilik ade 2..tapi yg xbest toilet ade 1

huhu xde privacy la..master bedroom dia xde toilet



pegi 2H 1M

so xde ape sgt bleh buat..tp kalo takat nak relax2 aku mmg suke gi PD

sbb kalo dtg sini, peruk dlm bilik je pun xpe
tak rasa rugi pn kalo x berjalan2...


11 comments:

Nana said...

aku mgm bole nampak sgt iman eksited mandi kolam tu hehehe
kemain nganga2 mulut

syanasaid said...

tu brape byk air kolam dia minum
hahahaa

adarnadzmie said...

resort tu apa namanya... leh la pegi situ klu akak ke pd..

MRS. K said...

ahad ni pon aku g pd. dah book tiara

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

apa ke nama resort tu yang..best lak tgk..

qemaishak said...

kak, cantik baju pelampung tu, beli mana ek?..

Kecur air liur tgk mangga tu huhu

syanasaid said...

qema,baju pelampung beli kt toys r us

korang sori ye, ni resort ofis laki aku..hehee hanya staff bleh stay sini

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

bestnya main air .. cantik bilik dia ;-)

watyz said...

best nye resort tu...

PUANSTOBERI said...

terliur nengok mangga tu. sedappppp

Nolanrpen said...

ahad ni pon aku g pd. dah book tiara