IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, January 5, 2012

Iman obses dengan lori

Iman ni kalo jumpa lori kt jalan, mmg riuh mulut dia
suke sgt lori..
kalo tgk dalam TV pun ternganga mulut dia

so balik Tepeng ari tu syarul da janji ngan Iman nk bawak dia jalan2 naik lori Wan..
punye la excited kenit tu...

tapi masuk je lori teros senyap diam terkedu ;p


dia heran kot...

best jalan2 naik lori...
tapi adoii sakit montot aku..jalan kat kebun tu lubang2




banyaknye rambutan!!!!

tapi hampeh...syarul malas nk kait :(
merah2 rambutan dia..so kite tgk je la ek...huhu



aloloooooo senyum abis sepet2 mata



risau aku lori xde seat belt..

mmg kuat la aku pegang Iman..da la rasa lapang je depan tu









-rindu sama itu budak-



6 comments:

Iela Fazielah said...

sama obses dia mcm irfan.. gila lori.. lori minyak, lori siput, lori tanah... semua lori la.. agaknyer kalau kasi naik lori mcm iman mesti sama teruja kot..

mummy_ayu said...

wah....siap dapat naik lori lagi..suka la dia yer..

AdanyaKauUntukku said...

tingat cite duda popular dara ape tuuu ntah..

yang si mila berlakon jadi pemandu lori tuuu

wahh iman suka ye

~diAhOntHeblOg~ said...

kelas ko jah..nek lori siap byk gile no fon abg johny tinggalkan..haha

sall said...

ngindunya ngan budak iman ni. dah besaw lagi hensem. Siap dapat makan angin naik lori lagi.

Dee said...

excited tu sebenarnya..anak buah dee lelaki..pun obses ngan lori..barulah boy kan..