IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 10, 2012

Kenapa ye???

hehee kenapa ek budak2 takut CLOWN???

kan..mana2 pegi konfem budak2 takut..
tapi takut2 pun nak jugak belon..
ni masa kt Jusco...takut tapi nak belon


beria pelok2 maknye...




tapi time clown hulur belon lajuuuu jek amik..hahahaa


muka CLOWN tu pelik kot kan..hahaa

Meh aku nk cerita pasal aku:


- dulu time aku darjah2..rse darjah 2 kot..aku ikut makcik aku gi Padang Besar

so da pegi ke sempadan sana la kan..aku bleh nangis masa tgk org sana yg tindik telinge pastu pakai subang berat so telinge jadi berlayut gitu

hahaa mmg aku masuk kete teros nangis takut..

so no wonder la budak kecik takut kt Clown kan ;-)

9 comments:

AdanyaKauUntukku said...

mmg kebanyakan budak tecit takotkan clown..

akak rasa sbb appearance dia tidak macam manusia biasa yang dia org biasa tgk

budak2 ni kan.
dia kalau tak familiar..
dia akan takot
tapi kalau clown tu dah lama ngan dia
pasti dia ok..ye kot

shiemz said...

Anak aku pun takut clown.. hadzeq tue dah besaq panjang dah pun, masih la takut2 berani.. hahhaha

Gieyana said...

Iman takut clown erk..sm ngan My dotter dulu..skreg nie x sure whether takut ka idak psl lm x jumpa clown..ewkekeke

~diAhOntHeblOg~ said...

yela pelikkan muke die xmcm org biase.tetiba idong merah n beso mane budak xtakot..hahah

♥cikmOt♥ said...

eleh, walhal omaknya nak belon tu...

larikkkkkkkkkkkkkkkk

Nana said...

wahahaha sama kes ngan mia juga ni iman
takot2 tp tunggu juga nak belon
siap ckp mia hulur tangan tp mia tak tengok dia hehehe

ieda said...

same lerr ngan zahrien ..
masa jumpe upin ipin .. dari jauhh macam xcited benoor
dah dekat nangis lakkk .. adehh macam2 budak2 nie dikk

POSH76 said...

tak tau naper aku yg dah besau panjang ni takut tngk clown hehe

POSH76 said...

tak tau naper aku yg dah besau panjang ni takut tngk clown hehe