IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 10, 2012

Nasi Ayam di Hari Jadi

kekekee..macam bleh buat tajuk lagu jek

sedih tau bday aku yg ke 31 ari tu
No Cake...No Celebration!!!!
tapi xpe, janji ade suami & anak di sisi da cukup hepi :-)

pagi2 pegi pasar teros terpk nak masak Nasi Ayam
lama xmasak2 gini

siap bukak buku resepi lagi..hahahaa
nampak sgt la kalo tak ikut buku resepi konfem hancur

ok la dari xde kan..hahaha
tak la sedap mcm kt kedai..sbb tawar sket nasi tu
aku lupa letak garam :(


ok best jugak sbb SAHABAT aku datang bertandang
tq ilia sudi datang...meriah sket umah tu makan ramai2



ini budak ooo manyak perasan ingat dia da besar..haahaa

nanti dtg umah auntie lagi ye adam


nanti nak start balik la gugel2 resepi...

rasa mcm nak buat azam TAK MAU MAKAN LAUK BELI SELAMA 365 HARI
hahhaa ok da terlajak 2 minggu da..tp ok la bleh kejar lagi :p



6 comments:

POSH76 said...

nampak yummyla nasi ayam tu...betul hadiah yg paling bernilai ialah org tersyg

~diAhOntHeblOg~ said...

lor..xajak pn haku dtg umah makan.. :P

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana refer resepi nasi aym aku ..campak2 jer siap .. ko masak guna butter masa tumis beras tu ..wangi jer ;-)

ALoNa CintamaniszLite said...

sambal kicap takde ke?? hehe..

watyz said...

sedap nye ayam tu...

AdanyaKauUntukku said...

wahhhhhhhhhh
azam yang bagos
sayang gile lah cik abe kat syana nanti.....