IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 11, 2012

Hadiah Hari Jadi

finally!!!!
berjaya gak aku buat passport..
mula tu da senak2 perot dok fikir bile la aku gi imigresen tu
pastu td pagi2 lepas drop syarul kt bnm teros laju2 gi KDN jalan duta

hajat hati nak amik nombor jek..sbb syarul ckp silap2 ramai yg dtg turn aku lepas lunch kot
hehehee sekali aku pegi kosong lengang

teros zasss zasss siap!!!
sejam jek pun..
oh passport ni aku bayor sdiri RM100 utk 2 tahun
yang harga passport xtermasuk dalam senarai hadiah :p

tak sabar nk tggu 29/1
dalam hati ade gembira, ade cuak, ade sedih...
sume perasaan ade :-) :-( :o


12 comments:

Falsya said...

pasnie nak renew xyah beratur..masukkan kat dlm kiosk dieorg je..gile maju skang nie imigresen..hehe..

AdanyaKauUntukku said...

wahhhhhhhhhhh jalan2...
bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hepy holiday

Mya said...

ada apa dgn 29/1?
jeng jeng jeng...

♥cikmOt♥ said...

ko nak p indon kan...jaga diri kak...

Myra Jay said...

Bestnyer nak p bercuti aka jalan2..

Happy always ya ;)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

selamat berjalan naik plane syana ..family aku yg belum ada pasport aidil ler .. sian dia .. heh..he.. asik berjalan dlm mesia jer aku nieh ..

ZSqueenbee said...

wowo dh ade paspot laaa....nk jugak sbb dr sblm kawen smpai dh ade ank 1 plan nk ke spore xjugak smpainye...lom ade rezeki..huhuhu..

A.H.A.D said...

nak holiday ke mane tu??
bestnyeeee!! :)

Anonymous said...

aku pasport pon xde eheheh kesian kan bile ntah nk g obesea

++eden|essey++ said...

same le ako..xder pon passport...hihihi..yg cuak ngan sedih tuh pasai ko nk tgglkn iman ker...hihhi

watyz said...

waa.. nak jln jauh ek..