IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 11, 2008

~Menjelang Hari Raya~

2 hari b4 raye aji aku & hubby da blk ke tepeng (kg hubby)..aktiviti hubby menjelang raye adalah:-



kaum hawa plak sebok kt dapor


pastu da settle keje umah kami sume reward diri sdiri gi ke zoo taiping

wey..lama gilos aku tak jejak kaki ke zoo..kekee

pegi ngan family SIL aku..anak dia 2 org tu relek jek kami ber4 yg besor2 ni lebeh xcited




kalo korg org tepeng dpt diskaun 30%..kena tunjuk la i/c korg tau

untung kawen ngan org tepeng..hahahahaa


aksi tgh tggu tram..ramai gak org..yg ni free je tau..tp yg kudap2 tu bayor la kan..ahaks

ni la tukang banje kami msk zoo..SIL aku..comel kan dia..(nnt banje lg tau)

wajah2 ceria dpt masuk zoo..kekekeke


antara sbb kami gi zoo sbb SIL aku nk sgt tgk gajah..tp dia frust sbb tak dpt nek gajah tu..sian dia..

layan pic haiwan2 ye










korg..tgk tu 2 ekoq tgh berchenta..hehehee


aku suke mamat ni..cute sgt..

6 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

mamat tu encem kan...
yg byk bulu tu
comel...
huhuhu

Mamamanja said...

jumpa sedara erk?? hahahaha :p

Nana said...

heheh beznye jumpe sdara mara

zura@iwan said...

owhhh hb ko orang tepen ke...hehe...

zura@iwan said...

aku penah gi zoo tepen ni rasanya 3-4 kali kut..lupaa daa...

zura@iwan said...

kalu org tepen dpt diskaun rupanya...x taw la plak...tp aku bkn org tepen la..cuma org Perak..ehe