IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 31, 2008

Siri Penjelajahan - Part 2

12.30pm gerak ke Kluang..hubby nk cari Kg Bentong Dalam..20thn dulu dia dok sini ngan family..so misi mencari Kg Bentong Dalam plak.. dulu ade jln msk lalu kem ni..skrg tak dok da..tu yg tny askar ni

askar ckp lalu kot Tmn Sri Kluang


lama jln kot Taman tu tak jmp gak..tny tuan kedai plak la..



jmp dah..lega..


misi mencari Pak Mus Da (ntah btol tak aku ni..lupe ler..)dia ni member lama FIL aku..



mmg rezeki kami..tak susah nk cari umah dia..ni la pakcik tu..






2.30pm teros kan jalan ke Segamat - Muadzam Shah


lapar la plak..nasib ade nenek eanny tapaukan nasik..



makan tepi jalan jek..da tak pedulik ape org kate..lantak ler..da kul 4pm tak lunch lagik..




teros kan ke Cherating




8.00pm smp Cherating..Check in Cherating Bay Resort





9.00mlm Dinner kat Restoran Matahari..
da kenyang balik tidooo..esk sambung ari ke-3 plak

8 comments:

Nana said...

lain gile muka syarul time ni heheheh

Nana said...

eh aku baru pasan ada abg askar tu hahaha seb baik bukan turn amrul yg jaga dah ler dia keje situ

zura@iwan said...

wahhh 20 thn tu x mai...mmg lupa la kan...dasat la dpt jugak cari..hehe...

zura@iwan said...

leteh la tgk xtvt travel korang...tp syok kan...lunch pon tepi jln je..hehe

Nana said...

tgk gambo kem ni tingat kat amrul..huwa..sedey

SyaNa said...

oo amrul keje sini ek??

Nana said...

ahh setau aku kt kluang tu ada satu je kem askar kem mahkota kluang namanye

mama tisya said...

best dpt jln2