IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 23, 2008

Siti Norbaizura


di sebabkan mommy Mia tu sebok soh aku letak pitcher dia tgh cun..so aku letak la ye..kekeke aku ikhlas la wey..dia mmg cute..ahaks ayat apekah itu?? ok blanje aku kt starbuck pn ok jek beb..so ini la besfren aku since form 4..time bujang2 dulu mmg selalu hang out..pastu aku kawen still hang out jugak..tp start dia kawen mcm da tak hang out la pulak..sape kah yg bersalah?? ni da anak aku tak kire ko bwk gak anak ko hang out ngan aku..
dia ni kaki starbuck..feveret branch ofcos alpha angel wangsa maju..siap time wedding 1 starbuck tu dtg kenduri dia..mmg regular customer la..
okies..ct ni special N3 utk ko..kalo ko baca harap terharu ok..hehehe

2 comments:

Anonymous said...

pergh cun mcm pelakon kawan ko ni

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mmg cungg...mcm artis2 gituww...