IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, January 14, 2013

Bukit Malawati - Kuala Selangor

haiiii
sapa pernah pegi sini???
aku last pegi masa kanak2 ribena lagi
tim etu bleh bawak kete naik atas bukit ni

sekarang x bleh naik da kete
kena beli tiket naik tram 

Iman syok la... excited dia
mmg dari mula tu ckp nak bawak iman tgk monyet
hahaha so sepanjang jalan dok tanya mana onyet?? mana onyet???

salah tema baju Iman tu
sbb awal2 kuar umah ingat nk gi OU
sekali gi tengok onyet jek
hahaa so ala2 poyo sket dressing Iman
kekee


banyak gile monyet
aku mmg terjerit2 la melompat bile monyet tu dtg
hahahaa
serik tak mo da pegi lagiiiii

tgh2 tggu tram nak turun, hujan renyai2 la plak
nasib x lebat 


sumpah seram aku
sgt2 ganas monyet ni kalo nampak plastik
hahhaa mmg dia tuju ke plastik tu
takde ampun punye

lepas pegi tgk monyet kami jalan2 smp ke tanjung malim makan2 pastu patah balik umah
mmg semalam seharian dlm kete bersama cinta hati

best gak jalan2 gini tanpa tujuan
puas la sembang.. cover seminggu pny cerita dok pendam..hahaha

org kampung kata Quality Time 
:p

3 comments:

nadia irwani Hamidi said...

Pergh org kampung kateee... Hihi
Tp mmg btul pun =)

Kalu kite pun takmo pegiiii..
Cukup la sekali kene sergah dgn monyet masa kat skool dulu..pastu kat tasek dayang bunting.
Cukup cukup sudaaa

Sidratul Muntaha said...

wei..
lotong ni baik la..
aku pergi rileks je..
ko gi terjah entry aku gi bm.
monyet yg kecik2 tinga bulat tu yg jahat
curik makanan org
lotong ni dri zaman aku kecik lagi dah ade..
mmg molek je mintak makanan elok2
lain kali jgn jerit weih..
tu lagi buat dia agresive.
ahahaha
nama dia silver leaf monkey
beso tua kaler itam
tpi tgk ank dia..
seme kaler gold'
tmn ikan bawah tu ko tak gi?!

MRS. K said...

mmg over peramah lotong ni... aku g haitu laki ku yang pegang henbeg.. takut aku tak pasai die mengikut je aku gi mana2 uhuhu