IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Loading...

Tuesday, January 8, 2013

Koleksi Novel

morning!!!

ni ha ttibe teringat nk snap pic koleksi novel aku
best best
dulu tak la banyak cenggini


ni rasa x sampai setahun aku kumpul
baru jinak2 kata org
dulu liat nak beli novel.. 
sbb kadang tu x tau nk beli yg mana 1

tapi skrg ni sejak2 kawan2 blogger rajin buat review pasal novel, 
terus rasa ok kite beli ikut ape org review

dulu time study, kawan2 aku ramai yg kaki novel
kadang tu jeles jek tgk dorg spend duit beli novel
aku spend duit benda lain

tapi ade aku jumpa member yg kedekuiitttt ko org nak pinjam novel x bagi
puiiii

iskhh ramai la aku rasa yg kedekut novel dulu

sekarang ni.. aku pn banyak novel
 x heran da novel korang
#eh eh#

ni novel yang baru beli tak bukak plastik lagi
beli kt MPH
45% off
yeehuuuu
selalu BNM ade bagi diskaun utk staff beli buku kt bookstore terpilih
aku mmg tggu detik2 itu.. mmg aku borong kaw2 la 
tunggu mood mari baru kite start baca yg 3 ni

tak sabar nak baca :-)
tapi dalam hati gedik2 lagi nk beli novel baru

:p

17 comments:

Iela Fazielah said...

bagus syana...welcome to the club... aku punyer dah nak cecah 60buah dah...

Rasp said...

i pun baru dok berjinak2 baca novel melayu sis...
syiok gak kan layan novel ni :)

Dee said...

dee ada 2 kotak buku..tp bukan novel ajelah..ada buku agama, ada buku motivasi..depends..tp lately cuba habiskan buku2 yg dibeli tapi tak sempat2 dibaca..

u kena faham kenapa org yg rajin beli novel tak bagi org pinjam..based on experience, dorang yg meminjam tak pandai jaga buku..yg kita ni balutlah cantik2..tak kepak2 buku, tak lipat..dpt kt tgn yg meminjam..hancur..lepas tu..ada yg pinjam smpi skrg pun tak reti nak pulang2kan balik..hehehe..bila u beli dgn duit sendiri..itu yg u akan rasa..hehehe..

anyway..happy reading :)

♥cikmOt♥ said...

hehehe, leh ar jadi geng aku...aku pun baru beli rindu dalam sepi tu...lum baca lagi...tapi ni ada hati nak menambah novel baru ni...

takper weii, jadikah ianya hobi...best apa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

jiran jom tukar baca novelllllllllllllllllllll

:: Riri-Fatieha ::~ said...

baru je habis baca maid & suami ku ustaz tu...

Amanda Suria said...

x sangka ko pun minat baca novel noks..aku ada novel baru..x bz kang aku publish eh...huhu

AdanyaKauUntukku said...

rajinnya membaca....akak nieH..alahaiiii..memang dah perangai tak suka membaca kot

Chekgu Azrine said...

Akak pun rasanya adabanyaj novel yg blm khtatam lagi..huhu

FiZ said...

wahh...bestnya bnyk nvel collectn...sy pn x sbr nk beli nvel dah kak...hari tu tahan sbb nk exam n budget...huhu

rose77 said...

wah 3 buah tu...rindu dalam sepi jalan cerita sama cam andai itu takdirnya....ros pya i luv u stupid pun x habis bc lagi....

NurSyafinaz said...

salam , sy pon minat novel , best sgt2 , tp na baca novel sekola pemalas :3
http://chibbyabby.blogspot.com/2012/12/novel-secondhand-utk-dijual.html
jemput dtg

Aiza said...

sorry salah masuk ni..tp i nk tnya my trunki yg i order laaammmaaa dulu tu..cmner? dh sampai ke blm ni?

watyz said...

wa.. 45% off tu.. nape x ckp.. kalo x ble join skali... hehehhe... iloveyoustupid tu best tau!

*SiRibenMerah said...

hehehe.. saya pon suka baca novel.. tapi jarang2 da beli novel..

Pinkjambu said...

wey sayang, nnti ko buat review pasal novel2, aku skrg mmg hilang hala tuju nak beli novel hat yang mana, puhlis puhlis!!

eeda haziq said...

WAHHHH.. HOBBY EEDA JUGAK TU... AKAK TRY LAYAN NOVEL TERBITAN KAKI NOVEL. MMG TERBAIK LAAA... :D KALO AHLI DISKAUN 4 RINGGIT.