IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, January 10, 2013

sibuk dengan bisnes baru..ewahh

hai semua...
maaf la bz sket la ni.. bz dgn bisnes baru
baru nk jinak2 bidang ni..hahhhaa

nnt la aku reveal bile semua da selamat

doakan aku ye

aku da kena start build 1 bisnes yg bleh aku buat full time if aku resign
ok x la full time sbb nk lebih fokus ke family kan

tp ade la jugak income masuk.. x reti aku kalo acct aku tu x gerak2 duit dia..hahaha
nafkah suami lain cerita
duit sdiri lebih bermakna
#pantun ko#

ni serba sket pic psl ape aku buat skrg
:)

nnt aku BW umah korg
jgn lupa kan aku ye
love u all

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

moga ko berjaya wei...amin

Izza - Jiejah said...

gud luck syana ..

SURIA AMANDA said...

gud luck..biz yg ada kena mengena ngan minat ko la kan..

nad said...

gud lux syana! =)
Bakal bisneswoman ni =)

ALoNa CintamaniszLite said...

semoga tercapai impian...
insyaAllah...dgn izin Allah, usaha syana dgn restu suami diberkati...

Unknown said...

good luck syana

LizHairi said...

wah!ini brg2 obersea nih....

rachel ray pon hado...

gud luck syana :-)

mama_umar_maryam said...

gud;luck beb!! same2 kite berdoa agar bsnes part time (buat mase nilah) kite same2 berjaya..tq jgk support bsnes aku!!

CikguAreefNaim said...

salam,

good luck!

ni ada entri kemenangan ri tu... lupa nak bagitau :

http://www.ibnunaeem.my/2013/01/pokcik-menang.html

entri makan2 belum lg sbb belum pi lg...

nadia farahida said...

kak, wah wahhhh. semoga berjaya kak! :)

Anonymous said...

Kagum ok
Smoga bjaya
Skema gile ayat aku haha

watyz said...

good luck!!!