IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, January 21, 2013

Ikan Patin Masak Lemak Cili Api

ehem ehemmmm... kite nak show2 kite masak sabtu lepas
hhaa org jarang masak gini le... sekali masak riuh seblog :p

Kite masak ikan patin.. ingat nk msk gulai tempoyak
tapi tempoyak takde
so masak lemak cili api pun sodapppp

dulu kalo nk buat msk lemak ni, jenuh nk kuarkan blender bagai
pastu jenuh nk basuh kan

nak harap guna lesung batu mmg tak la kan
mau pedih mata2 ngan tangan aku

sekarng ni sgt mudah!!!
dengan TURBO CHOPPER dari TUPPERWARE ni sgt senang hidup aku

kite zas2 tarik jek
ni aku guna 4 bawang merah + 3 bawang kecik + 2 kunyi besar ibu jari aku
+ 2 cili merah + 10 cili api

sapa kata turbo chopper ni x bleh guna utk masak lemak cili api???
anda salah ok

bukan jek untuk buat rencah nasi goreng.. macam2 kite bleh guna

hahaa nak pomot barang rupenye ko syana
hahaa benda baik molek kite kongsi2 kan

ok harga nye: rm129.00

HARGA AKU NAK KASI KT KORANG: RM109.00





8 comments:

MRS. K said...

hebaitt ar ko masak patin weh.. aku ikan patin pon tak penah makan.. huhuh

Dee said...

kau mmg pandai nau bisnes kan..dee suka patin masak asam pedas je..hehehe..sbb tak mkn tempoyak..

Falsya said...

kalau ikan patin aku prefer masak aasam..sedappppppppppppp..terliur dhhhh

watyz said...

berkenan aku ngan menda tu bebs. tp nanti2 la yer. byk brg ko jual dlm list aku ni. hahahha... aku x makan ikan patin la bebs... :)

♥cikmOt♥ said...

ko tunggulah bila aku plak guna chopper ni...hahaha

Gieyana said...

alahaiiii..apsal sedap sgt..tetiba craving!

MrS. F!zA said...

woww! msak patin uolss.. kita ikan patin mmg tkleh msuk dek tekak..

qemaishak said...

kenan aku, senang kalu nak buat bubur nasi aisya nih tapi nanti2 la dulu, kasi lps misi bsr aku lu baru beli ye kak hihi