IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 2, 2013

Mari goreng kerepek ngaku

haaiii...
nanti la cerita pasal birthday ek
bday ari ni, tapi smlm lagi da celebrate :p

ok ni nak cerita pasal buah ngaku ni
bile tiba musim nak raya cina, mula la berlambak market org jual buah ni
mula dlu tgk mcm pelik buah ni
sekali da ramai blogger update pasal kepek ngaku terus rasa nk try buat

actually dr tahun lepa slagi da ramai yg start buat
mcm Nana dia buat bisnes lagi dulu

ni beli sikit jek nk try :-)
nasib sikit, jenuh nak buang kulit 
hahaa


pastu sagat la kan ia
tapi.. penyagat aku beli terhape rosak
so x bleh sagat.. makanye kena hiris pakai pisau
ko tak naya????
tu yg ade besar nipis tebal sume tu
nasib beli sikit jek nk test


taarrraaaa..
yang nipis sedap la rangup
yg tebal tu bleh buat lauk makan ngan ansi + sambal
hehee

sat lagi nk turun beli penyagat mahal sket
aku beli penyagat kt gerai depan econsave tu 2 hengget terhape dapat
rosak ko... nyampah
so sat lagi kite cari penyagat molek sket
bleh beli buah ngaku lgi
:-)


10 comments:

♥cikmOt♥ said...

ok aku jeles...kena p beli buah ngaku jap lagi

mama tisya said...

kena p cr nanti buah ngaku...aku start goreng thn lps...

Falsya said...

ko wat aku nak gie crk kan ngaku tuh...

Anonymous said...

hahah asal ngaku je seme mention nama aku dah kenapa
aku blom mengaku lagi tahun ni
ptg kang nk g econsave klw ada bole la bli

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sedapnya...:)

♥ Vna ♥ said...

entah pernah makan ke tak keropok nie..hahahh sebab main makan je, x tau nama :)

ALoNa CintamaniszLite said...

kerepek semusim aje ni, hehe..

watyz said...

dh start jual ngaku ek?? nak bli la nanti... :)

Afne said...

teringat buat kepek ngaku thn lps. thn ni blh cuba lg :)

Anonymous said...

persiapan utk 2 kg dah ambil masa hampur 3 jam (sorang je yang menyiapkan) tapi makan anak beranak tak sampai 1/2 jam...walau apapun puas hati kerana ianya sekali setahun