IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 29, 2013

Kari Kepala ikan

hoooo heaven nye.. untung perot aku ari ni dpt makan sedap
alhamdulillah

lemak bertambah tolak tepi..hahhhaa
tak sedar diri dagu da berlapissss

ni opismate tolong tapau makan ramai2 td
dia tapau kt gerai bawah pokok kt bangsaf sana

fuhhh cium tgn bau kari..mata pn da nk terpejam

8 comments:

mama tisya said...

design gmbr kita hampir sama cuma lauk lain2..hehehe...lprrrr

Amanda Suria said...

weh...ini tidak adill..kari kepala ikan tuh sgt2 seksi...

Nana said...

Pergh trbaik nampak kari dia
Kari aku lom msk lg heheh bila nak mengari ni

Nad MamaZN said...

Bau kari tu sampai ke sini ni...
Sedapppp nyeeee!

Falsya said...

aduhhh..ko wat aku tingin nak makan kari kepala ikan kat kg atap...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wauuuuweeeeeeeeeeeeeeeeee terliuqqqq

qemaishak said...

kari ni sesekali makan memang sedap jilat jari la kan..kalau pekena hari2 muak pulak..

suamiku tgh suka makan asam pedas..meng'google la aku cari resepi nasib jadi kak oii hihi

linalyn mohd said...

terliur aku syana oiiii