IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 10, 2010

Amboiii menjadi2

iskhhh iskhhhh iskhhh
makin menjadi2 aku la ni..smlm piza, ari ni KFC plak
makin gemok la aku...

next week nak gi check up sure berat naik lg 2kg..hohoho
cemerlang nye kan :p

tadi kim telah bersuara mengatakan beliau teringin ayam KFC
jadi lunch KFC la kami
senang, suh Wan gi rempit beli


setting baikkk punye depan TV



ok ni bukti aku makan nasi
*smlm langsung tak mkn nasi, hasilnye tgh malam aku muntah2*
syarul da sound hari ni wajib makan nasi..see nasi kan tuuuuu


ceria mereka makan :-)
syiok, sambil makan tgk TV
pastu mata mcm nk terlelap

end up ade balance ayam seketol + nasi + whipped potato..
simpan makan malam kang..jimattttt :p

*oh hari ni bajet poket sdiri. no belanja2 :-)

9 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

berat aku pun setiap bulan naik 2kg beb..huhuhuhuhuh esok lepas beranak jenuh aku diet....

~ Sall said...

wahhhh...best3. Ko nak kek rahsia ka?? Kalau nak, aku belikan.

Nana said...

xpe beb makan je sebelum bersalin ni..kemudian nanti dah bersalin baru fikir diet2 ni seme...ahahah aku dlu lg2 nk meletop lagi kuat makan badan tu tok sah ckp la sendiri tgk pon malu....alah..apa ada hal nama pon orang mengandung lg besar lagi cute hahah (ayat penyedap ati)

SyaNa said...

purple~ aku wajib diet sbb nk kena ganti pose sebulan..huwaaaaa

sall~ hehehe ko nak ngantor ke??

nana~ hehee mmg sedap hati aku baca ayat ko ni wey.pasni diet *chaiyok!!!*

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana bestnya mkn depan tv ... meriah gituuu ..aku mkn kt meja or pantry jer ;-)

SyaNa said...

diana~ kitorg pn bkn selalu makan dpn TV ni. kalo line clear boleh la

Iela Fazielah said...

syana... byk x berat badan ko naik ms preggie ni.. jaga2.. jd mcm ila.. smpai lani xdpt nak kurus balik.. penangan ngndungkan syafiqah dulu (anak pertama la katakan).. overweight smpai 20kg ko.. asyik melantak je mcm ko skrg ni... takut weh.!!!

Nana said...

xpenah plak makan aym kfc ngan nasi hehehe

mama tisya said...

best