IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 30, 2010

Mali's Corner Danau Kota

sure ramai yg tau kan Mali's Corner ni kat mana
asalnye gerai kt Taman Bunga Raya (TBR)..ade gak la aku pegi sana
tp situ paking susah. pastu kebersihan dia sdiri mau ingat la kan, tepi jalan, tepi longkang

pastu malam td aku try Mali's Corner Danau Kota
bersih, paking pn tak la susah pn (maybe sbb bkn cuti kot)
yg penting, rasa dia sama jek ngan kt TBR tu..

sampai2 jek aku teros tamak..
nasi lemak aku nak, char kuew teow pn aku nak
hahahaaa...gemok la :p

mula tu aku makan nasi lemak ayam goreng
sedap gile wey sambal dia. manis2 pedas gitu


makan nasi lemak 1/2, aku stop usha2 char kuew teow syarul
heheee dia pn paham, so pinggan bertukar tangan :p
sedap jugakkkkkk
heheeee..puas hati dpt mkn dua2



balik umah teros godek2 brg2 yg kim bg dari Pekan Rabu, Kedah
lumayan weyyyyy


tak menahan teros buat rojak buah nenas + mangga masam
makan sambil tunggu Desperate Housewives
gile real mcm rojak kt kedai

byk gile aku makan *yehuuu*

hasilnye: aku sakit perot dok nk gi toilet jek..ok la kan, kempis sket perot aku :p

13 comments:

Diarihatiku1976 said...

iissskk syana.. awat makan nenas byk2.. nanti effect plak baby...

RaFFLeSiA MeRaH said...

baby dah nak lahir takde aper dah kottt...tp takut gak ekk....tp memg makanannya buat ai terliur jerr....

Anonymous said...

kat danau tu q panjang gile kan...tp kedai selesa skit la dari setapak tu (kat kolej tar tu)

Afne said...

mali's tbr tu tmpt aku dating ngan shani/zura dulu hehe

syana tuan tanah said...

kak ina~ beli singgit je kak.sye baca dlm buku, makan nenas elok kalo kandungan da kuat.bleh hilangkan heartburn

rafflesia~ lap sket air liur tu

nana~ mmg pun.kt setapak tu kotor.tepi jalan kan

afne~ hehe kenangan la ek

KOLEKSI MEGAT DAN AZURA said...

syana, hahah tiap kali aku g mali mmg order dedua jenis ni. peduli hapa aku kan? aku yg bayo...

skng ni mmg lama sgt dah tak g sana sejak dah dul rawang ni :(

cik helena said...

nak rojak nak rojak!

sall said...

Tu la mkn rojak xingat aku, kan dah sakit perut. Cuba bayangkan macam mana perut orang mengandung ketika dalam kesakitan???emmmmm......mengarut je la si sall ni. Jgn marah ya..gurau2 je. Sudah semestinya Muka syana mesti cute + manis bila dia sakit perut kan.....

rasp said...

terkecur tgk 'rojak' u tu...
tapi i tak leh makan mangga masam sgt...
mangga lemak manis leh le hehehehe

mama tisya said...

aku tk pernh p kt mali's corner tp zura-shani pernh bg aku rs char kuehtiawnye..sedap

Anonymous said...

eryn sedap tau malis ni q dia panjang gila2
dah lama xg makan sini
lg satu nasi lemak dia terbaiikk la

mama tisya said...

best

Matthew Tran said...

nak rojak nak rojak!