IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 16, 2010

Scary ok

mmg scary award ni
ttibe rse diri sgt besar sbb dpt award ni
hahahaaa

tq la jiejah sudi panjangkan kt aku :p


Award KUAT MAKAN!!!!!

jiejah ckp aku takpe kuat makan sbb aku tgh peknen..
yo la tu kan nk bg sedap ati aku..kekekee

sape nak award ni???
amik la kalo sudi :-)

ha tapi kan nama bawah ni wajib amik
*sori malas letak link*

- nana (ibudamia)
- erryn (mamatisya)

9 comments:

mama tisya said...

hah 1st time tgk award camgini..mmg aku & nana kuat mkn..mcm JJCM dh kn...best mkn2..tq 4 the award

Nana said...

test

Nana said...

yesss bole komen aku rasa blog ni problem la..

rasp said...

award nie adalah sesuai utk i hehehehehe...

SyaNa said...

erryn~ ko ngan nana mmg bleh jd duta JJCM :-)

nana~ ye ke blog aku prob?? huhu

rasp~ sis, sile amik sis..sile..silee

mama_umar_maryam said...

hik3..xmo amik..hik3..

Nana said...

blog kau tak problem..tp blog aku yg prob..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah award memang nebes tengok..heheheh

Nana said...

mmg xsyak lagi ko mmg kuat makan tu sebab banyak en3 pasal makan kt blog ni hehehe