IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 7, 2010

Check up 34weeks

woohoooo da 34weeks..rasa kejap jek kan
pejam celik pejam celik tak lama lagi akan lahir la Syarul Jr. ke dunia :-)

last week pegi check up..baby da 2.6kg
aku da 62kg..hahahaa matik la gemok gedempol kan

alhamdulillah sume ok, tak de ape2 prob
ni gambar baby terbaru
love u la baby :-)


setelah pikir panjang, aku pilih 10/7 utk date czer
senang ari sabtu, sume family aku cuti.so bleh la kot nk dtg visit kt sepital kan

next week ade check up lagi. utk diskus more detail psl procedure czer ni
debar nye tapi tak sabar :-)

8 comments:

mama tisya said...

smoga smua dipermudahkn nanti...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah ko senang la beb..leh pilih tarikh..heheheh insya-allah semoga semuanya di permudahkan..amin...take care k...aku skrang baru 29weeks...

Diarihatiku1976 said...

kejap je masa berlalu kan syana.. hospital mana.. pusrawi ker...

mama_umar_maryam said...

ello syarul jr. peaceeee.. kih3

Ummi Nuhlan said...

syana....sweetnya syarul jr.. nanti pasni syana jr laks..hehehe..
apepon imah doakan semuanya berjalan dgn lancar..amin.

Anonymous said...

syana..terer ok..10.7 sama besday i yau..masam8710

wawa said...

Best je boleh pilih2 tarikh kan...semoga dipermudahkan....doa ashabul kahfi ngan doa nabu yunus mesti dah jadi siulan ko je kan time2 dah nak dekat camni.....

Anonymous said...

aku still simpan lg gmbr scan pertama kali dulu aih..rindu plak zaman scan2 hahahaha