IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 28, 2010

Pemenang GA sempoi aku

hehehee..ttibe plak jd GA ek
tp GA yg sempoi je la..nk buat haibat mcm korg aku takde masa
membizi sgt la ni..

ok, bile aku check balik komen tu takde sorg pn yg berjaya teka dlm tempoh masa yg aku bg
(smp kul 12pm)

tapi pada pkul 12.45 gitu ade sorg teka btol

so nak bg dia hadiah ke tak ek????

ok la aku bg la ye..saje suke2

jawapan: RM50.00

pemenang: http://salldann.blogspot.com/
(byk kali dia teka.takpe, tak salah teka byk kali)

sall, sile email address ko ye. tak pn sms aku :p
insya Allah esk aku pos hadiah tak seberapa tu

*mcm best jek buat GA ni..hehehee ketagih kah??

5 comments:

** atie + aisyah ** said...

baru nak join dh ade pemenang.... hehehehe

~ Sall said...

hahahaha....tq3 terharu sungguh...

SyaNa said...

atie~ tu la ko..terlambat :-)

sall~ cepat bg address ye sedari..hahaaa

Nana said...

ALAMAK AKU TERTINGGAL KETEAPI XTAU PON PSL MENDA NI..HUWA...KT UMAH XLEH ON9 DAH MCM2 TLEPAS

Nana said...

hhehe aku pon dah ketageh wat GA