IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 29, 2010

Jalan-jalan Cari Makan

hok hok hok...pagi2 ni aku nak jamu mata korg ngan foods yg aku makan last week
buat 1 entry cukup la ek.lambak kan sume dlm ni
malas aku nak asing2 kan
sbb gambar pn tak byk sgt

ok, 1st aku nk tunjuk steamboat
ttibe tekak aku sgt la nk mkn steamboat
panas2 pastu hirup kuah tomyam
nom nom nom

yg ni aku makan kt SABAK STEAMBOAT Taman Melati
sorg kena RM25++ makan la byk mana ko nk makan


udang dia sgt manis..sedapppp



lepas tu tekak aku nk makan pizza plak
hahahaa sume la tekak pny pasal kan :p

ni aku malas kuar buat delivery jek
mula tu nk amik pizza hut, tapi nak try DOMINOS la plak


Ya Allah....sumpah sedap gile chicken wing ni
dgn sos hot & spicy dia
rasa mcm tak cukup jek


pastu amik pizza Extravanganza..aku amik yg double cheese
bior lebih2 cheese aku suke..
yg ni pn sedap gile...licin wey aku ngan syarul makan ber2
rasanye tak smp 2jam settle sume :-)



pastu ni smlm, tgh drive nk balik umah rasa mcm nk makan benda masam
sup2 masam..sekali tu toingggggggg terbayang SR
so makan la sorg2 kt SR Sri Damansara


aku makan Noodle TomYam Soup
sedap nyeeee..puas rasa tekak aku




heheee puas hati aku :p
ni agak2 ade tak yg meroyan tgk food ni pagi2

*tak yah la komen ckp tak elok makan tu, tak elok makan ni
nnt gemok, nnt baby besar sgt
alaaaaa bg can la kat aku, lagi 11 hari jek aku nk tadah perot kt doc :p

15 comments:

mama tisya said...

tkpe wei..mkn mcm2 b4 ko bersalin kn dlm pantang tkleh mkn..ko tgk je la..hehehehe..tklama dh bb nk kuar..smoga dipermudahkn..jgn lupa msg aku wei..tk dpt dh nk mkn2 sesama..huhuuhuhu...aritu mkn eskrem baskin robbin tringt yg kita nk mkn2 aiskrim yg byk2 tu

Unknown said...

makan jgn x makan..selagi boleh makan..makan..mcm ari tuh kena the whole day sickness..makan muntah time mmg terasa nikmat boleh makan....

Dalila said...

makan jer la syana..bukannya baby yg beso mak baby yg beso..ala..mmg dh beso pon kan..akak dulu pon mas pegnen mkn tk hingat..tu pun doktor pesan jgn mkn tuk dua org..mkn cam biasa dn makanan sihat.. tp kalo dh tekak kuat mkn bedal jer sumer depan mata..tp takpe asalkan berat mengikut jadual...11 hari je lagi yer.. tak sabar dh ni nk tengok baby syana.. didoakan semoga syana dan baby sihat dan selamat..aminnnn...

Diarihatiku1976 said...

takpe.. makanlah sepuas-puasnya... nanti air liur anak tak leleh.. ahahksss

Atie.Rashid said...

mkn jgn tak mkn... mak buyung takpe boleh excuse mkn byk2...

ko still tingin nak mkn kuih aku ke? aku ni bz gilos tak sempat nak buat.. hehehe

mama_umar_maryam said...

pada aku xde istilah tahan2 nk makan..selagi x memudaratkn mkn aje..heheheh..sure pipi anak ko mcm pizza double cheese tu hah =D

SyaNa said...

erryn~ aku still teringin baskin robin ni.hahahaa ari tu tak puas sbb kek dia cair

wati~ kan, bile tak bleh mkn br rasa rugi nye tak makan :)

dalila~ Tq kak, amiinnnnn

SyaNa said...

kak ina~ hehe ni kalo air liur anak jejeh gk tak tau la ek

atie~ tak pe la beb, sian ko bz :-)

zeti~ hahaha maksudnye pipi sedap mcm pizza ke??? hahhaaa

Anonymous said...

aku dah lama xg makan kt sabak tu dah turun harga ek dlu aku g 32++

syana tuan tanah said...

haah ari tu RM25++ jek
tp air limau suam mahal
cawan kecik tu RM4 ko
gilo baik amik jus sama jek rege nye

Iela Fazielah said...

ya allah.. sedapnyer syana.... lebih2 steamboat tu.... xleh tahan...

RaFFLeSiA MeRaH said...

bagi mkn puas2 syana, pasni 40 hari x leh nak usik makanan tu...hehehehe....

mama tisya said...

lama je tk ke sabak..yum2

Anonymous said...

sabak...dah lama tak pegi sekali je aku penah try makan kt situ

mama tisya said...

best