IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 9, 2010

Kenangan Terindah


- aku nak join contest dari blog http://asma-rizal.blogspot.com/

contest ini sempena 2nd ANNIVERSARY dan juga BIRTHDAY tuan blog

Syarat2 nya:-
1. Buat 1 entry bertajuk KENANGAN TERINDAH [Boleh cerita pasal hari kawen ke..annivesary ke @ sambut hari jadi ke..cerita terbuka, pasal diri sendiri, anak beranak, kat office..sesuka hati..]

2. Jadi follower saya (tq..tq)
3. Mesti letakkan gambar [sama mcm syarat no. 1, tepek gambar yg berkaitan dgn entry yg dibuat]

4. Pemenang dipilh oleh saya dan juri2 yg tidak disebut nama berdasarkan entry dan gambar yg menarik

5. Boleh hantar entry sebanyak mungkin [Kalau boleh biarlah occasion yang berbeza2]

6. Bila siap tinggalkan komen dan email address di entry ini
TARIKH TUTUP: 11/06/2010
______________________________________________________________
KENANGAN TERINDAH AKU

aku & syarul berkawen pada 10 May 2005. start tahun 2006 gitu aku da start buat treatment kesuburan. dalam hati tu mmg teringin sgt nk timang anak.
bukan jek pegi sepital, tapi bile org kata urut bagus, aku pegi urut, orang kabo makan tu bagus, aku beli jenuh la makan even pahit tak sedap

kemuncak treatment adelah pada tahun 2008 aku try buat IVF utk kali pertama kt HUKM
time tu mmg seronok tak terhingga. dalam hati da terasa2 aku akan dpt baby tak lama lagi.
tapiiii, tak smp 4minggu gitu aku tumpah darah. sgt frust time tu. kecewa sgt2..

tapi berkat sokongan syarul, aku nekad nak buat lagi IVF pada tahun 2009. gigih la dia kumpul duit utk bayar procedure sume..tq abg :-) akhirnye aku amik keputusan buat IVF kali ke2 kat UIA Kuantan..setelah gagal kali pertama dulu, kali ni aku berjanji dgn diri sdiri utk jaga kandungan aku baik2. aku tak sanggup da kecewa lagi..

hati ni debar2 jek nk tggu 1st scan. elok aku miss period bulan tu teros aku buat UPT kt umah.sgt teruja sbb line tu mmg terang gile!!!!

tak sabar2 teros aku pegi klinik utk scan :-)

ini la 1st scan yg aku buat..lepas da scan kali pertama tu, tak sabar plak nk tggu next scan. rasa rindu sgt kat baby..hehee

yang ini latest scan (34weeks) lagi bertambah rindu aku. tak sabar nk tgk baby lahir ke dunia dgn selamat next month

aku terbayang2 baby tido dalam ni :-)
alhamdulillah barang baby sume da beli
itu la cerita kenangan terindah aku :-)
sangat indah bile ade 1 nyawa duduk dalam perot kite
tggu masa utk dilahirkan. lagi indah bile sume tu dtg after macam2 dugaan yg terpaksa dilalui

aku harap baby ni akan lahir ke dunia dgn selamat & sihat walafiat

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

amin..aku doakan yang terbaik tuk ko dan baby...mudah2an...selamat la semuanya amin..

Anonymous said...

sebak baca...aku doakan kau selamat melahirkan bb yang dinanti2 tu ok...

mama_umar_maryam said...

citer kenangan terindah ko ni buat aku touching lah..huhu..boboi,keluar next month elok2 ye ;)

Asma said...

Aku doakn moga semuanya selamat..mummy & baby sehat...
usaha & pengorbanan ko dan suami akan kekal jd kenangan terindah selamanye..

chaiyok...=)

ilia said...

aku nangis baca cite ko nih..huhuhu..sedih beb...aku doakan semuanya selamat nti..

Anonymous said...

& sekarang bb iman dah keluar & tgk dunia kan...