IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 3, 2010

Dessert's Bar

adoii sengkak perot gue :p
tadi lunch ngan erryn, dia dtg damas ni

arah tuju ade lah DESSERT'S BAR
lama da nak try sandwich dia
selalu kalo lepak sini mkn dessert jek


ade set utk lunch
sandwich + drinks



erryn :-)
aku heran nape gambar aku ngan kim takde dlm camera aku
so tggu la erryn update blog nak curi gambar kt dia


smoothies epal, oren & ice lemon tea


mine


kim's


erryn's


portion sgt banyak.mula tu mcm tamak dok bayangkan sket la..sekali smpai2 amik ko!!
keras2 perot kami

lepak2 sambil gosip2..pastu order dessert
takkan la dtg mkn sini tak order dessert kan
erryn's brownies ice cream


aku & kim share bread butter pudding


nom nom nom


*zeti ko tersedak2 tak tadi??? aku dok sebut nama ko time makan benda ni :p

13 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

huk..huk.. bestnya dating sambil gossip2 ......... menu pun bestttttttttttttttttttttttttttt terliurrrrrrrrr

A.H.A.D said...

mcm sdp je mkn2 kt sini.
nk try la nti.trliur tgk

Iela Fazielah said...

YA ALLAH.. sodap nyer... haven dok kat area damansara ni... mkn besh!!!!terliur aku!!!

Pepel BoNda AmaNi said...

pehhhhhhhhhh sedapnya..makan2...

rasp said...

mak aiiihhhhh....terkecur i tau...
food dia adalah super duper yummylicious.....

Anonymous said...

mleleh air lior anak aku dalam perut...hahaha.
ha..jangan nk wat kontrobesi saje je ayang kasi gempak muahahah
aku kan klw g makan mana mmg xpenah oder desert sebabnye kenyang...xkan bole ngap sampai ke desert hehe

mama tisya said...

br tgk entry ko ni..aku nye tgu esok la update...hehehhe..apa2pn mmg kenyang gilos..aku tk dinner dh..dap kn menu kita td..dessert pn sodap

gmbr ko & kim dlm camera aku,ko kn bz dk calling2 je td:-p

mama_umar_maryam said...

korg gosip ape hah? patutla bkn takat tersedak lg dah,sampai pedih ulu hati aku tadi!hahahaha..klu bab2 mkn sampai ke dessert ni mmg eryn je teror abiskan ;)

mama tisya said...

zety...dh kata mkn kt DESSERT's bar kn tk mkn dessert mcm tk best lak..ekekkeke...tp kt cni ok tu psl smp 2dessert..slalu 1 dessert kongsi 3...hehehehe

mama tisya said...

nasibaik desset bar ada kt klcc..sedap dessert aku tu

mama tisya said...

kt cni pn ada eskrem celup2 tp kecik benor...pastu tk byk eskrem sgt mcm BR

Anonymous said...

korang mmg rajin kan makan sesama...
sedap2 plak tu makanan nye

mama tisya said...

best