IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 2, 2010

Ejam Sudah Nikah

hai korg :-)
aku cuti lama tuuu, dari ari Jumaat wesak tu smp la smlm
ni br masuk opis

letih sgt2 da rasa.nafas pn rse semput jek
tapi lega sbb EJAM SUDAH NIKAH

sape ejam??? ejam tu adik aku
rasa mcm byk jek dulu2 aku cerita pasal dia kan

sabtu lepas dia sudah selamat nikah dgn WATIE kat Ipoh
so segerombolan family aku telah ke sana

jom la tgk gambar2 yg ade
rajin kaluu aku letak caption.tak rajin kalu ko tgk je la gambar tu ye

pagi Sabtu yg agak kelam kabut :-)
masing2 tgh debar2 ni



da selamat smp umah panten pompuan
nikah kul 11 pagi


sofea tgh tak hepi sbb paklang nak kawen..hahhaa



tu mama bawak coklat yang diberi oleh Kim
tq Kim :-)








Ejam nampak tenang..tapi dlm ati sape tau kan


hantaran kami tema Hitam Putih warna Kehidupan


Adik ipar (Watie)


Dup dap dup dap


Alhamdulillah








suke babah dpt menantu pompuan :-)








abis majlis nikah tggu panten tukar baju utk acara seterusnye..
tak de org len yg dtg lagi sbb baru kul 11 lebih

ok sambung next entry

6 comments:

Jiejah @ Iza said...

Tahniah tuk adik ko , dan ko pun best laaa dpt ipar pompuan hehehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

tahniahhhhhhhhhhhhhh bertambah ahli keluarga ... aku suka tgk tema kaler dia .. mmg hitam putih kehidupannnnnn

SyaNa said...

jiejah~ tq :-)

diana~ aku pn suke hitam putih

rasp said...

congrats buat the newlyweds...
bertambah sudah ahli keluarga u kan sis....

Diarihatiku1976 said...

tahniah..bertambah ahli keluarga

Nana said...

lain eh muka kau ngan adik kau ensem aku tgk ejam ni heeheh