IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 24, 2010

Durian oh durian

selasa ari tu pegi la beli durian kt pasar malam
tgk ade la yg 4 biji RM10
5 biji RM10
2 biji RM10

pastu syarul pn amik la yg 2biji RM10
pastu brader tu kabo, "takpe la sye bg 1 biji extra sbb org ngandung ni suke makan durian.."

oh kembang2 kuncup hidung aku dpt doyan free
rasa mcm baikkk nye ko brader bg aku free

so dpt la 3biji utk santapan

sekali tu korg, durian2 tu tak shedappppp langsung
gile tawar..pastu ade yg keras plak tu
kecewa gile aku :(

musnah harapan nk mkn durian sedap

pastu kopek2 masuk dlm esbok, smlm aku buat bubur durian
nasiiibbb la menjadi kan
even tak brape sedap
jadi la dr takde

lepas hajat aku nk mkn bubur durian
cuma roti jala jek takde..ok la cicah roti gardenia :p

*abanggggg jom gi makan durian kt kg baru* wink*wink*

9 comments:

Diarihatiku1976 said...

bubur pun sodapppp

SyaNa said...

mmg sedap kak..tapi kureng sbb duriannye tak sedappp

Izza - Jiejah said...

suka tul ko syana mkn doyan ekkk ?
aku ni ntah tahun bila last makan..agaknya 2thn lepas kot wakakka .

zai@umiaiman said...

owhhh sedap nyer durian..mkn bubur durian ngn pulut pun best ni..pernah cuba stail utara tak..durian mkn ngn pulut n tambah santan sket..

Atie.Rashid said...

alahai... frustnye durian tak sedap.. kalau dpt yg kuning2.. lembut2 isinya tu,, aduh.. kecoq air liur ni... alamak beb, sori terckp camni plak.. hehehehe...

g ajak syarul cr dorian sedap...

Iela Fazielah said...

my peberet ni.. bubur durian... yum..yum.. bak sikit

mama tisya said...

tk minat durian:-p

Anonymous said...

aku pon xminat durian hehehe

mama tisya said...

best