IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Loading...

Thursday, June 17, 2010

Kaki bengkak

see, kaki aku bengkak gile..
tapi bukan everyday.selalu jd kalo kaki byk digunakan :p


kalo jalan byk, berdiri lama..nnt dia kembang la gini


selalu yg kembang lebih belah kiri
smp kadang takde buku lali da


tapi aku suke experience ni. sbb bukan selalu dpt kaki kembang gini
bile baring, tgk kaki kembang rasa mcm bukan kaki sdiri plak
comel2 jek aku rasa sbb montok2 gitu jari dia
hahahaaa

22 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana .. mmg normal preggy jd gitu .. siap sedia lps bersalin size kasut akan bertambah jd satu .. kaki dah mengembang .. dulu aku kasut size 5 .. lps bersalin jd size 6 ;-)

SyaNa said...

oh no!! no more kaki cinderella
hahahaaa

anymz said...

akak mengandung sulong 25 thn yg lalu.gi belajar jahit..mesti bwk selipar dlm bag..pergi pakai kasut(jenis bersarung)bila balik pakai selipar sbb kaki akak chenggitu lah..mmg comey sgt kaki kita tu kann...alhamdulillah syana dpt melalui pengalaman ini

mAr@ZiEy said...

Wow..kembang da kaki ko ek..comel je aku tgk kaki kembang ko tu..xcited plak nak tggu baby comel ko nnti..hehe

SyaNa said...

anymz~ sgt2 syukur kak..biar la kaki ni besar gajah pn, tp cute jek sye rasa..hehee

SyaNa said...

mar~ hahaha nnt kaki ko pn kembang gitu wey.tp tak tau la kan kot badan ko kecik jek.aku ni sbb tampung berat badan melampau tu kot yg kembang tu.
aku pn ecited ni nk tggu baby kuar :-)

Jiejah @ Iza said...

hahahahah mmg comey kaki ko :-))

mama_umar_maryam said...

hik3..cute gler okeh kaki montok2 tu ;p

Kaklong @ Izan said...

Alahai...tomeinyer kaki akak...saya tak merase pengalaman kaki bengkak...masa preggy kaki tak bengkak walaupun jln merate...tp yg trk sakit pinggang....

fabulous.farah said...

hahaha..mcm kaki org lain ek...xsakit ke?

Iela Fazielah said...

comey kaki ko syana... kan aku dah kata.. nnt kaki jadi kembang... hehe

helena's said...

kak saya scary tgk/lalalala

marinahunny said...

hahaha kiutnye..mcm kaki budak kecit!

rasp said...

heheheehehe cutenya kaki u ....
takpe la sis, tak lama lagi ok le tu...

mama zharfan said...

me pun gini gak masa preggy, esp bila dh masuk 7 bln ke atas :)

Diarihatiku1976 said...

hahahahah mmg comey kaki tu...

Nana said...

heheh mmg comei...
orang tua2 kata klw bengkak tu tak lama dah nk bersalin
cuba kau tekan kt kaki tu kan akan berlekuk , klw lekuk tu lambat naik dah dekat nk bersalin tu kata mak aku la hehe

Manjakusayang said...

hahaha...lawak statement Syana kali nie...
Betul tu nana, dah tak lama kan...

Syana... pengalaman nie amat bermakna tau! Dulu kimm tak pernah pikir nak ambil gambar masa peknen! Bila tengok kawan2 ada kenangan masa peknen betapa cemburunya... Rasanya kimm ada tak sampai 10 keping gambar masa peknen! huhuhu

~ Sall said...

comey sgt2. Dah xlama lagikan.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

betoi beb..aku pun dah kena tukar saiz kasut dah..dulu 5-6 dah leh pakai..skrang saiz 7 ok..huhuhu

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hahaha...gerun aku nengok kaki ko ni...haihh...

Sandovalcrav said...

kak saya scary tgk/lalalala