IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 7, 2011

Amboi kamu....

ni kesah 2 hari lepas, aku salin pampers Iman sekali tgk kaki dia penuh ni...


mana dia dpt ntah pen kt nursery tu
abis dicontengnye kaki


ni aku snap time dia tido
nak tergelak pn ade
mcm cute je..hahaa
sbb 1st time jadi gini
cute la sbb kecik lagi kan
cuba kalo umur 3-4tahun ko nk conteng2 gini harus kena cubit ngan aku

lagi2 kalo conteng dinding umah..mmg aku jentik la tgn Iman tu kan

tapi skrg blm setahun lagi mmg comel la..hahahaa


10 comments:

cikmOt said...

aku rasa sok2 ko tak larat dah nak jentik tangan iman tu...

umah aku ni, dah jadi lukisan abstarak macam2 ada weii

AdanyaKauUntukku said...

dari kecik kena ajar tu Syana
bg dia pensil as well as paper...

jgn sekali2 ajar dia hanya pensil/pen/color pensel....
apa2 lah untuk menconteng..

so dari kecik cakap
kalau nak tulis..
ni kertas

so bila dah besar..dia tak conteng dah dinding..
sbb dah didik dari awal.....
kalau dia conteng
bg warning...
second buat lagik
rotan
dan yang ketiga..
pasti tak de contengan...

akak praktikkan kat alieyah dan fahim...
both tak pernah conteng2 merata
nak tulis..
mesti atas kertas....

Rai said...

dulu masa ada anak sorg ok je dinding rumah..dah ajar siap2 conteng kat kertas..bila ada sorg lagi ni..tetiba ada conteng kat badan, conteng kat dinding..haihh...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

syana htr iman kt taska mana?

gee ryder said...

iman, conteng la ngan marker terang sket. lagi comel...kekeke

Gieyana said...

Iman dh cleaver..habis di contengnyer erk..:)

watyz said...

biasa la budak2 menda baru nk blaja. tp org kata bkn saya kata tau. hehehe jgn jentik telinga yer. nanti dia x dgr ckp. ok..daaa...

PUANSTOBERI said...

ni nak ikut mummy dia jadi penulis la ni..tp dia pektis kat badan dulu. teehee

qemaishak said...

perkembangan yang baik tu kak, menggunakan jari sepenuhnya hihi..bagi kertas kak biar dia conteng banyak-banyak.

Akma Azlin said...

Salam. Haaa...jaga2, xlama lg dinding jd mangsa seni contengan mcm umah aku ni. Nak jentik? Xdan dh..aku mampu melihat aje..

Syana, bila nak tambah no 2???