IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 21, 2011

Nikmat bile dapat makan megi kt ofis

nikmat ooo dapat makan megi kt opis
lama aku xmakan megi kt umah

sebab lepas Iman umur 6bulan mmg aku haramkan megi masuk umah aku
hahahaa


sebab syarul tu dia bkn bleh xde megi
kalo malam2 lapar megi la dia cari
masak megi letak telur + sayur + cili api mmg terangkat la kan

tapi aku risau kang kitorg makan Iman dok ngendeng nak kan
kalo bleh xmo la kasi dia mkn megi kecik2 gini

tggu la dia dok asrama kang pandai la dia kenal ape itu megi
hahaaa makan megi dlm bekas cebok..ala korg geli2..mcm xpernah kan
hahaahaa...

ni sbb teringin sgt aku bedal megi kt opis..syahduuuuuu
bukan ape, kang kalo iman da suke megi aku plak malas masak dok tala megi kt anak jek kang :p


6 comments:

iduraz said...

heheh..kang iman duk syok mkn megi asik mintak megi je nnti..

AdanyaKauUntukku said...

ari tu sahur ngan maggi
tapi silap buat...
buat murtabak maggi..
pastu tak cukup telor

pabila disuapkan ke mulut
gulp
masinnNnnnnnn..
redha je lah
sbb dah dekat nak habis waktu sahur....

tapi pekena maggi mmg shiokkkkk tuuuu

♥cikmOt♥ said...

aler, janganlah bagi iman...ko makan sorang2 dah la kat umah...hehehe

qemaishak said...

bru je makan megi tomyam dua hari lepas rasanya, makan sorok2 kat dapur takut ammar terliur hihi

PUANSTOBERI said...

herrghh.. aku puasa..lps tu leh terliur tgk megi. agagag :D

erienz said...

kenapalah megi ni sedap erk...kat opis pun kenkadang bedal megi...asyik makan kat tempat yg sama je...boring gak...sesekali masak rendam megi kosong...