IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 25, 2011

Pengalaman Iman naik motor..broomm..broommm

Morning!!!
tak sangka lg seminggu jek nk posa kan...
alhamdulillah posa lama aku da abis ganti awal2 dulu...sbb berjaya buat posa 6 syawal lepas
tahun ni insya Allah dapat berposa awal ramadhan :-)
hujung2 aku tak pasti..jgn hujung2 xpoasa membawa ke raya udah
xdpt solat raya plak nnt kan

ok ni kesah ptg smlm...bawak iman ronda2 naik motor
ala kt kawasan2 situ jek
niatnye nk pegi pam tayar...memasing da membolat so tayar pn mintak ampun tak larat nk tampung da..hahaa
mamat kenit ni skrg pantang lepas..sebok nk berjalan.
yeahhhh bleh kurus!!!
hahahaa

cute gile tersepit celah mak pak yg gmok..hahahaa
redha jek dia..siap mendongak mintak udara..hahaaha


gayat benar nye aku time ni
ye la montot da terkuar ko..hahaha kang aku rapat2 ke iman terpenyek plak dia..



tgh2 elok amik udara nyaman tu, aku intai la iman

ko tgk, bleh dia tido..hahahaha

bukan lama nau pusingnye pn..ngantok sgt gamaknye

hahaaa menurun aku la Iman ni..
kalo ngantok atas motor pn bleh tido
ingat lagi dulu2 gi soping brg raya k Kl ngan syarul..pegi lps buka posa
harus la mata kuyu kan...

balik soping bleh aku bantai tido atas motor..hahhaa
jenuh pakcik tu pegang aku sebelah tgn takut tercicir..hahahaha

aku kalo ngantok jgn buat pasal xkasi aku tido..mau aku bertukar menjadi rimau

hahahaa

smp umah angkat Iman risau dia jaga kot ngamok ke hape kan

nasib dia xsedar....tau2 sengih jek..hahaa

mimpi syok naik superbike kot...

hasilnye kul 7pagi baru Iman bangun...
lotih sgt la tu...
time dia tido atas motor tu kul 7malam
punya la dia ngantok, dgn xminum susu dgn xdinner...

nasib nyenyak tido smp ke pagi


*tapi syarul ckp kul 3pagi Iman ngigau nangis..aku suspek dia lapar time tu tp tak larat nk bukak mata...so pasrah nangis dlm mimpi hahahaa

10 comments:

watyz said...

abg iman biasa nye dok depan. letak bantal kat bakul tu x la sakit montot dia. takat ni dia x penah tdo sbb dia suka naik moto. syana, secara x langsung ko dh ade ubat cam ne nk bg iman tidur lena kan. hehehe mak ye beria amik gambo anak dh lelap weh...

Jiejah @ Iza said...

hahahaha x tahan aku ..iman siap dongak minta udara yerrr ?? hahahah

AdanyaKauUntukku said...

wahhh dapat naik moto
tido pun sonyommm yo...
baguih dak iman ni

Nana said...

hehehe
suke iman nek moto ek
siap tido lg
mmg mnurun hehehe
bahya wei tido ats moto
kang mana ntah tertinggal hahaha

pnsusu said...

wahh si hero ni.....seronok naik moto sampai tertido kepenatan

Mya said...

aku kalau ngantuk dan lapar.
memang sapa2 yg tegur mmg kena maki.
selalu laki aku la kena maki.
tu la sapa suh gurau senda waktu aku ngantuk he he he.

Afne said...

tergelak2 aku baca entry ko ni. sampai tertido bdk tu. hana lg hebat. kdg2 naik motor ngan ucu kt bhgian depan bakul tu pn blh tertido. sedap agaknya kena angin hahaha

PUANSTOBERI said...

titon pun ata sinyiumm.. hihi

ni misti mimpi makan ciken cop ni. sbb tu senyum je. Hihi

sall said...

aduhhh...syahdunya tgk iman tido. comeiy sgt.

sW33tdARLiNG said...

amboiii tido sambil tersenyum.. hahaha lucu!~~